Immortal is officieel mijn nummer 1 track van 2010!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Donkey Rollers - 2012 / Chaos / Immortal (FUS086)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUS086
- 012012
- 02Chaos
- 03Immortal
Source: fusionyoutube.com
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Hoe hadden Zany en Pollen eigenlijk in gedachten dat we Chaos in moeten mixen? Ben dr wel heel erg benieuwd naar...
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Climixen!
1hour till i've got them!
1hour till i've got them!
Als D.O.N.K.E.Y. hier bij zat was het voor mij sowieso de release van het jaar.
-
S
Gewoon in een keer erin droppen.wrote:Hoe hadden Zany en Pollen eigenlijk in gedachten dat we Chaos in moeten mixen? Ben dr wel heel erg benieuwd naar...
Zoals B-Front en Crypsis t deden. Ermee openen en opbouwen naar nog hardere tracks.wrote:Hoe hadden Zany en Pollen eigenlijk in gedachten dat we Chaos in moeten mixen? Ben dr wel heel erg benieuwd naar...
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Klinkt verleidelijk, maar ik draai ook nog tracks als Delay Distortion, Auditory Nerve en Phaser. Die zou ik ook niet echt omschrijven als nog hardere tracks.wrote:Zoals B-Front en Crypsis t deden. Ermee openen en opbouwen naar nog hardere tracks.wrote:Hoe hadden Zany en Pollen eigenlijk in gedachten dat we Chaos in moeten mixen? Ben dr wel heel erg benieuwd naar...
Die 2e climax van 2012 vind ik wel jammer trouwens.
Na heel vaak luisteren vind ik toch Immortal het vetste, vooral ook omdat de kicks hetzelfde zijn als in Psychedelic trip wat voor mij de op 1 na beste plaat van 2010 is
Toch denk ik dat ik Chaos live het liefst hoor!
Alleen jammer dat die de goede kicks van Psychedelic Trip niet heeft, enige minpunt aan Immortal zijn de kicks.wrote:Na heel vaak luisteren vind ik toch Immortal het vetste, vooral ook omdat de kicks hetzelfde zijn als in Psychedelic trip wat voor mij de op 1 na beste plaat van 2010 isToch denk ik dat ik Chaos live het liefst hoor!
Lol.wrote:Alleen jammer dat die de goede kicks van Psychedelic Trip niet heeft, enige minpunt aan Immortal zijn de kicks.wrote:Na heel vaak luisteren vind ik toch Immortal het vetste, vooral ook omdat de kicks hetzelfde zijn als in Psychedelic trip wat voor mij de op 1 na beste plaat van 2010 isToch denk ik dat ik Chaos live het liefst hoor!
1: Ik vind Immortal het vetste want hij heeft de vette kicks van PT, kicks zijn het pluspunt van de track
2: Alleen jammer dat Immortal niet de vette kicks van PT heeft, kicks zijn het minpunt van de track
Wutwrote:Lol.wrote:Alleen jammer dat die de goede kicks van Psychedelic Trip niet heeft, enige minpunt aan Immortal zijn de kicks.wrote:Na heel vaak luisteren vind ik toch Immortal het vetste, vooral ook omdat de kicks hetzelfde zijn als in Psychedelic trip wat voor mij de op 1 na beste plaat van 2010 isToch denk ik dat ik Chaos live het liefst hoor!
1: Ik vind Immortal het vetste want hij heeft de vette kicks van PT, kicks zijn het pluspunt van de track
2: Alleen jammer dat Immortal niet de vette kicks van PT heeft, kicks zijn het minpunt van de track
Psychedelic Trip heeft meerdere verschillende kicks, waarvan niet allemaal even vet zijn. Lees goede als 'juiste'. Toch?wrote:Lol.wrote:Alleen jammer dat die de goede kicks van Psychedelic Trip niet heeft, enige minpunt aan Immortal zijn de kicks.wrote:Na heel vaak luisteren vind ik toch Immortal het vetste, vooral ook omdat de kicks hetzelfde zijn als in Psychedelic trip wat voor mij de op 1 na beste plaat van 2010 isToch denk ik dat ik Chaos live het liefst hoor!
Ok, effe duidelijker.. de intro kicks van Psychedelic trip zijn hetzelfde als de kicks in de climax van immortal, en daarom vind ik Immortal zo vet denk ik omdat Psychedelic Trip zo lekker is 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
lol dat wordt zelf een mixintro knutselen aan chaos XD
Of hoe de DR het in hun qlimax 2006 setje hebben gedaanwrote:Zoals B-Front en Crypsis t deden. Ermee openen en opbouwen naar nog hardere tracks.wrote:Hoe hadden Zany en Pollen eigenlijk in gedachten dat we Chaos in moeten mixen? Ben dr wel heel erg benieuwd naar...
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Ben ik de enige die dit een bout release vind ? De melo van 2012 is afshcuwelijk , Chaos draaide ze al op Qlimax 2006 de melo komt exact overeen en Immortal lijkt teveel op een Smack album rip-off!
wrote:Ben ik de enige die dit een bout release vind ?
Hoe durf je dit te zeggen!wrote:Ben ik de enige die dit een bout release vind ? De melo van 2012 is afshcuwelijk , Chaos draaide ze al op Qlimax 2006 de melo komt exact overeen en Immortal lijkt teveel op een Smack album rip-off!
voor de mensen die nog steeds niet weten hoe ze chaos moeten inmixen heb ik hier een manier waar op het kan
gebruikte tracks feel my fire en chaos
http://www55.zippyshare.com/v/51074300/file.html
pratice and enjoy
pratice and enjoy
Wat maakt dat nou weer uitwrote:Chaos draaide ze al op Qlimax 2006 de melo komt exact overeen
Is dat inmixen?wrote:voor de mensen die nog steeds niet weten hoe ze chaos moeten inmixen heb ik hier een manier waar op het kan
pratice and enjoy
Chaos erindoen in de outro van Psychedelic Trip 
Jep heet drop mixenwrote:Is dat inmixen?wrote:voor de mensen die nog steeds niet weten hoe ze chaos moeten inmixen heb ik hier een manier waar op het kan
pratice and enjoy
ellaskins explains it
View on YouTube