Hoezo hebben die twee ook maar iets met elkaar te maken in dit verband?wrote:Verbaas me elke keer weer hier. Defqon anthem vindt iedereen kut, maar die Radical remix is dan ineens wel weer prima![]()
Vind het echt een draak van een remix.
En smaak.
Hoezo hebben die twee ook maar iets met elkaar te maken in dit verband?wrote:Verbaas me elke keer weer hier. Defqon anthem vindt iedereen kut, maar die Radical remix is dan ineens wel weer prima![]()
Vind het gewoon typisch, that's all.wrote:Hoezo hebben die twee ook maar iets met elkaar te maken in dit verband?wrote:Verbaas me elke keer weer hier. Defqon anthem vindt iedereen kut, maar die Radical remix is dan ineens wel weer prima![]()
En smaak.
Wat is er typisch aan. Mensen zijn andersom weer lyrisch over The Unknown van Frequencerz en vinden het anthem van DBSTF weer goed en een flink deel van de recente platen van RR weer slecht.wrote:Vind het gewoon typisch, that's all.wrote:Hoezo hebben die twee ook maar iets met elkaar te maken in dit verband?wrote:Verbaas me elke keer weer hier. Defqon anthem vindt iedereen kut, maar die Radical remix is dan ineens wel weer prima![]()
En smaak.
Uiteraard ben ik het met je eens dat het ook een kwestie van smaak is. Maar op de een of andere manier vind ik het gewoon zo typisch Hardtraxx dat er zo gezeken wordt op dat anthem.wrote:Wat is er typisch aan. Mensen zijn andersom weer lyrisch over The Unknown van Frequencerz en vinden het anthem van DBSTF weer goed en een flink deel van de recente platen van RR weer slecht.
Ik denk dat veel producers nog wel eens vergeten dat het hier om HET zomeranthem gaat. Het grootste anthem van de hele zomer is altijd het Defqon Anthem en die heeft tot 2012 - 2014 (Maar net hoe ver je wil gaan) ook altijd een hoge kwaliteit gehad en heeft zich typisch op de sfeer van Defqon gefocust. Als je dan met een vrij normale plaat aankomt, dan ga je kritiek krijgen.
Maar het lijkt wel dat sinds ze zijn afgegaan van hun normale thema en naar het Warrior gebeuren zijn gegaan dat de anthems ook steeds meer afnemen. Vaak lijkt het nu meer een "gewone" plaat die Defqon vocals er in heeft en wat trommels er door. Er zit gewoon steeds minder sfeer in en het lijkt steeds meer op simpele crowdpleasing. Maar als je ziet dat zo'n groot aantal mensen het anthem niks vinden, dan moet je dat toch ook zien als een of andere bevestiging.
Bedankt dat jij dat even voor honderden mensen invult dat niemand de platen leuk vindt. Erg waardevol.wrote: Iedereen hier is het er wel over eens dat Audiofreq kwalitatief enorm sterke platen maakt, maar niemand vind ze echt leuk.
Een kijkje naar z'n historie in de topics van zijn releases. De algemene mening op Audiofreq is ook wel hoog, door het sound design en ook de niet hardstyle platen die hij maakt. Album van PP is een beter voorbeeld. Hij heeft enorm veel platen gemaakt sinds hij op DWX zit, ik denk dat heel veel daar van niet echt zijn bijgebleven bij veel mensen.wrote:Bedankt dat jij dat even voor honderden mensen invult dat niemand de platen leuk vindt. Erg waardevol.wrote: Iedereen hier is het er wel over eens dat Audiofreq kwalitatief enorm sterke platen maakt, maar niemand vind ze echt leuk.
Ik vind die remix ook geen reet aan. Overstuurde kicks.wrote:Verbaas me elke keer weer hier. Defqon anthem vindt iedereen kut, maar die Radical remix is dan ineens wel weer prima![]()
Nu al? Hij heeft nog niet eens een releasewrote:Deze plaat is zo ondergewaardeerd
Is al van 2013 ofzo dit is een re-release.wrote:Nu al? Hij heeft nog niet eens een releasewrote:Deze plaat is zo ondergewaardeerd![]()
hap dan
Eens!wrote:Deze plaat is zo ondergewaardeerd
Zelfs toen je het citeerde viel je niks op?wrote:Is al van 2013 ofzo dit is een re-release.wrote:Nu al? Hij heeft nog niet eens een releasewrote:Deze plaat is zo ondergewaardeerd![]()
hap dan
wrote:Deze plaat is zo ondergewaardeerd