Echt hewrote:Had ik al gezegd dat What We Are godverdomme het beste is wat ik ooit heb gehoord?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 23 tracks
Donkey Rollers - 15 Years of Hardstyle (FUSIONCD009)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSIONCD009
- 01Voice of Conscience (Requiem Remix)
- 02Hoodoo Voodoo (Retrospect Remix)
- 03Total Domination (Warface Remix)
- 04D.O.N.K.E.Y.
- 05Donkey Rollers & Noisecontrollers - Human Enemy
- 06Der Rammachine
- 07The Fusion of Sound (DJ Isaac Remix)
- 08The Sound of the Beast (Titan Remix)
- 09Justice 4 All (Apexx Remix)
- 10Atrocity (Frontliner Remix)
- 11What We Are
- 12So U Wanna Be Hardcore (Notorious Two Remix)
- 13The Last City on Earth (Avana Remix)
- 14Immortal (Digital Punk Remix)
- 15Innocent (Dr Phunk Remix)
- 16Not Afraid (Phuture Noize Remix)
- 17Silver Bullet (Bass Modulators Refix)
- 18Motherf*ck (Zany Rework)
- 19Hardstyle Rockers (DV8 Rocks! Remix)
- 20Life or Death
- 21What's Your Plan?
- 22Donkey Rollers & B-Front - Magic Of Immortality
- 23Chaos (Radical Redemption Remix)
jezuswrote:Lijkt net alsof die op 00:48 ''mod edit: weg'' zegtwrote:flimpske![]()
Evil, of de Hardstyle Rockers remix?wrote:Dit is zo niet mijn stijl
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
hahahaha nu hoor ik het ookwrote:jezuswrote:Lijkt net alsof die op 00:48 ''mod edit: weg'' zegtwrote:flimpske![]()
![]()
Hoop eigenlijk héél erg dat de track op de een of andere manier nog verlengd wordt (3e climax ofzo), maar zo aan de preview te horen gaat dat niet gebeuren. Desalniettemin episch stuk muziekwrote:Echt hewrote:Had ik al gezegd dat What We Are godverdomme het beste is wat ik ooit heb gehoord?
Ik hoor iets anders dan 'mod edit: weg'wrote:Lijkt net alsof die op 00:48 ''mod edit: weg'' zegt![]()
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Na What We Are met koningsdag live gehoord te hebben ben ik toch wel helemaal verkocht. Meters kippenvel. 
Niet normaal wat een trackwrote:Echt hewrote:Had ik al gezegd dat What We Are godverdomme het beste is wat ik ooit heb gehoord?
Waarom moet hier een mod edit van gemaakt worden? Vind het een beetje kinderachtig, het wordt toch niet als belediging naar iemand gebruikt?
Eens!wrote:Man man man wat kinderachtig
wrote:Man man man wat kinderachtig
Vond het niet echt heel netjes, dus weggehaald.
Hou het netjes, gezellig en wees respectvol
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
-
CHardtraxxer
- last seen Apr 2023
Wat??? "Evil" is niet nieuw? Ik wil mijn geld terugwrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
Dat vermoeden had ik ookwrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
Die plaat stamt zelfs al uit 2004 geloof ikwrote:Wat??? "Evil" is niet nieuw? Ik wil mijn geld terugwrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
Koekoekwrote:Die plaat stamt zelfs al uit 2004 geloof ikwrote:Wat??? "Evil" is niet nieuw? Ik wil mijn geld terugwrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
Ik moest het bij Evil ook ff opzoeken of die nieuw was
Kende die nog niet. Klinkt natuurlijk heel oud, maar had zo een plaat als Activator - Old Skool kunnen zijn.
-
CHardtraxxer
- last seen Apr 2023
Drm was het ook sarcasmewrote:Die plaat stamt zelfs al uit 2004 geloof ikwrote:Wat??? "Evil" is niet nieuw? Ik wil mijn geld terugwrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
Haha inderdaadwrote:Volgens mij zijn er hier nog best veel mensen die denken dat die oude tracks ook nieuw zijn.
What We Are klapte er in 2003 ook al flink op. Mooie tijden waren dat
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Mooi, na al die tijd nog steeds goedwrote:What We Are klapte er in 2003 ook al flink op. Mooie tijden waren dat
-
CHardtraxxer
- last seen Apr 2023
Ik zet veel liever het origineel op