The Dome, Strong en Kill To Survive!!

Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Training Session
- 02Kill To Survive
- 03The Gate
- 04The Breaking Point (Prefix & Density Remix)
- 05B-Front & Thera - R.E.M. Sleep
- 06The Maze
- 07Tiger Season
- 08Crazy
- 09Therafied (Degos & Re-Done Remix)
- 10DJ Thera & Phrantic - Ammunition
- 11DJ Thera & Exit Mind - The Filth
- 12Crazier
- 13Craziest
- 14Strong
- 15Can't Remember
- 16DJ Thera & Promo - The Dome
- 17Landscapes
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Die plaat met Promo is echt heel vet!
Ik vind het een beetje zo'n stijltje als sommige Ophidian platen.
Ow, Thera heeft me tijd geleden gezegd dat het THERCD-001 zou worden. Maar dan ga ik het veranderenwrote:CATID is trouwens gewoon THER137
Doet me meer denken aan Tha Playah, platen als On The Edge, Fade To Nothing (met Nosferatu) en Illusions (toevallig dan wel weer met Ophidianwrote:Die plaat met Promo is echt heel vet!![]()
Ik haal het ook alleen maar van de website af hoor hahawrote:Ow, Thera heeft me tijd geleden gezegd dat het THERCD-001 zou worden. Maar dan ga ik het veranderen
Wauw, wat is The Dome een onzettend fijn nummer zeg!! Die break 
Wow, The Dome is sterk zeg, vrijwel alles aan die track is vet. De rest net ook even snel voor het eerst doorheen geskipt maar doet me eigenlijk allemaal weinig tot niks op R.E.M. Sleep na. 
Inderdaad! Hoewel ik zelf niet van hardcore houd vind ik het een erg sterk nummer.wrote:the dome klinkt echt lekker
Ik heb steeds die platen in mijn achterhoofd als ik The Dome hoor inderdaad.wrote:Doet me meer denken aan Tha Playah, platen als On The Edge, Fade To Nothing (met Nosferatu) en Illusions (toevallig dan wel weer met Ophidianwrote:Die plaat met Promo is echt heel vet!![]()
Ik vind het een beetje zo'n stijltje als sommige Ophidian platen.)
Album van Titan heb ik hooguit 1 keer beluisterd en zelfs nog heel wat nummers doorgeskipt... zelfde geval met Hard Driver album.
Heb deze (theracords radio show met de volledige album mix) echt al meerdere keren van voor tot achter beluisterd. Echt een heel geslaagd album dit
Heb deze (theracords radio show met de volledige album mix) echt al meerdere keren van voor tot achter beluisterd. Echt een heel geslaagd album dit
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Dit album is echt retegoed! En zelfs de plaat met Promo vind ik vet, terwijl ik normaal totaal niet van de hardcore ben
De meeste tracks (zoals The Gate, R.E.M. Sleep, Crazy, Crazier, Craziest, Ammunition, The Filth, Therafied (Degos & Re-Done Rmx), Strong, de mid-intro/outro van Can't Remember kon ik meteen al waarderen. De rest moet ik nog even wat meer gaan luisteren, of zaterdag bij Loudness gaan horen om een beter oordeel over te kunnen geven.
On The Edge is precies waar ik het meest aan moest denken.wrote:Doet me meer denken aan Tha Playah, platen als On The Edge, Fade To Nothing (met Nosferatu) en Illusions (toevallig dan wel weer met Ophidianwrote:Die plaat met Promo is echt heel vet!![]()
Ik vind het een beetje zo'n stijltje als sommige Ophidian platen.)
The Dome.... Wat. Een. Track
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Verliefd op dit album jeetje wat gaaf!!

Heeft iemand met een pre-order dit album al binnen? Ze zouden op de 13e al verstuurd worden toch? Heb nog niks:(
Ik heb um al thuis liggen, vandaag bezorgd. Gister zijn de albums verstuurd dus je zou um vandaag of morgen moeten krijgenwrote:Heeft iemand met een pre-order dit album al binnen? Ze zouden op de 13e al verstuurd worden toch? Heb nog niks:(
Zie weinig reacties op Can't Remember.. Die kickrolls zijn echt heerlijk 
Ja hij is nu wel binnen post was erg laat vandaag. Maar in de mail stond zending begint op de 13e niet 17e.wrote:Ik heb um al thuis liggen, vandaag bezorgd. Gister zijn de albums verstuurd dus je zou um vandaag of morgen moeten krijgenwrote:Heeft iemand met een pre-order dit album al binnen? Ze zouden op de 13e al verstuurd worden toch? Heb nog niks:(
Geprobeerd zo weinig mogelijk van dit album te luisteren. Zal binnenkort eens een review schrijven en daarna beslissen of ik dit album wel of niet ga aanschaffen.
Iemand enig idee wanneer het album digitaal verschijnt? Hij staat namelijk op Hardstyle.com, maar ik wil niet ieder nummer kopen. Ik heb het album ook al fysiek gekocht en het kan te gek ook vind ik!