Heel vette remix, wat een energie komt er los bij die climax. 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Training Session
- 02Kill To Survive
- 03The Gate
- 04The Breaking Point (Prefix & Density Remix)
- 05B-Front & Thera - R.E.M. Sleep
- 06The Maze
- 07Tiger Season
- 08Crazy
- 09Therafied (Degos & Re-Done Remix)
- 10DJ Thera & Phrantic - Ammunition
- 11DJ Thera & Exit Mind - The Filth
- 12Crazier
- 13Craziest
- 14Strong
- 15Can't Remember
- 16DJ Thera & Promo - The Dome
- 17Landscapes
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Jammer van de matige kicks, anders was het wel een leuk plaatje geweest.
-
KHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2014
- last seen May 2015
Track doet me erg denken aan Tha Playah - On The Edge / Clockwork qua feel. Kicks zijn praktisch dezelfde als in Promo - Nonsense.wrote:Wauw die met promo![]()
![]()
Vanaf 1:21:00
Nee, ik vind hem wel leuk
Ongelooflijk vette plaat. Die tweede climax
Volgens mij zijn onder andere die sounds in de tweede climax wel Thera sounds, dus dat het net zo goed een Promo solo had kunnen zijn ben ik het niet mee eens.
Kippenvel, voor de break alleen zou ik hem al opzetten 
wat een sfeervol nummer, echt gruwelijk veel zin in dit album
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote:wat een sfeervol nummer, echt gruwelijk veel zin in dit album
Godver, The Maze is wel een heerlijk nummertje.
FB Thera

Tonight is gonna be epic! Two great bookings that I'm really looking forward to, but today is also the day that I'm working on my FINAL album track and guess what: this is going to be a "hardertrance" edged track!
The Maze doet me eigelijk niet heel veel. Gebeurt te weinig en kicks spreken me niet heel erg aan. Mis kicks zoals die van Doggystyle de laatste jaren.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Ik ook!:) Op een paar tracks na die me niet heel veel boeien zijn de previeuws echt een stuk beter dan verwacht!:)wrote:Ik vind het toch wel een vet album.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
TL;dr Je krijgt een zweetbandje als je het album pre-ordered.wrote: See this awesome Training Sessions sweatband from Dj Thera? It can be yours!
If you pre-order your copy of Training Sessions, not only will DJ Thera sign your copy of the album, but you will also get this sweatband with your order!
We will stop taking pre-orders on November 1st, so hurry up and reserve your Training Sessions album on www.dj-thera.com!
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Leuk, een zweetbandje.
Naja, heb er nog geen.
Naja, heb er nog geen.
-
QHardtraxx Veteran
Het hoeft niet altijd een t-shirt of poster te zijn, een zweetbandje is een leuk alternatief imo. :]
Ik ben wel benieuwd of er nog een collab met Delete of een remix van Delete op het album komt, kan toch eigenlijk niet ontbreken 
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Klopt.wrote:Het hoeft niet altijd een t-shirt of poster te zijn, een zweetbandje is een leuk alternatief imo. :]
past wat beter bij het concept "training sessions" prima extraatje tochwrote:Het hoeft niet altijd een t-shirt of poster te zijn, een zweetbandje is een leuk alternatief imo. :]
Bruut zeg Craziest. Recht toe recht aan beuken! Vocals ook vet gedaan.
Hahahaha, wat zijn dat dan voor oerlelijke kicks
-
QHardtraxx Veteran
Denk het niet, album is namelijk al af.wrote:Ik ben wel benieuwd of er nog een collab met Delete of een remix van Delete op het album komt, kan toch eigenlijk niet ontbreken