Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Training Session
- 02Kill To Survive
- 03The Gate
- 04The Breaking Point (Prefix & Density Remix)
- 05B-Front & Thera - R.E.M. Sleep
- 06The Maze
- 07Tiger Season
- 08Crazy
- 09Therafied (Degos & Re-Done Remix)
- 10DJ Thera & Phrantic - Ammunition
- 11DJ Thera & Exit Mind - The Filth
- 12Crazier
- 13Craziest
- 14Strong
- 15Can't Remember
- 16DJ Thera & Promo - The Dome
- 17Landscapes
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Die kick 
-
FHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Feb 2026
wrote:Die kick
deze is echt zo vet; hoop ik op qbase te horen

-
A
Mwah ik vind het een van de mindere tot nu toe. Kick is erg fijn maar zo jammer dat die melodie weer als sneeuw voor de zon verdwijnt.. Verder heeft het ook niet echt iets heel bijzonders. De anticlimax is wel goed uitgevoerd maar doet me niet zo veel helaas. Waarschijnlijk omdat ik het teveel gehoord heb de laatste tijd. Midintro vind ik ook niet lekker klinken, beetje random.
Wel vette sfeer en idd dikke kicks! Maar vind die mid intro saai. Prima plaatje maar niet veel meer dan dat.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vandaag voor het eerst alle previews even geluisterd, en moet eerlijk zeggen dat het me allemaal een beetje tegenvalt
Thera viel me eerst nooit tegen en nu beginnen steeds meer tracks van hem mij minder aan te spreken wat ik echt jammer vind. In bijna alle tracks mis ik wel wat ofzo. Tigerseason springt er voor mij een beetje uit tot nu toe. R.E.M. Sleep is ook erg dik, maar dat komt meer door de vette B-Front sounds. Ik mis toch echt de geniale platen zoals Stash, Do The Happy Face, The Battle etc. Ik wacht de andere previews nog even af, maar tot nu toe had ik er toch wat meer van verwacht
Thera viel me eerst nooit tegen en nu beginnen steeds meer tracks van hem mij minder aan te spreken wat ik echt jammer vind. In bijna alle tracks mis ik wel wat ofzo. Tigerseason springt er voor mij een beetje uit tot nu toe. R.E.M. Sleep is ook erg dik, maar dat komt meer door de vette B-Front sounds. Ik mis toch echt de geniale platen zoals Stash, Do The Happy Face, The Battle etc. Ik wacht de andere previews nog even af, maar tot nu toe had ik er toch wat meer van verwacht
Mwa, dit doet me dan eigenlijk weer helemaal niks. Komt op mij als een vrij standaard plaatje over, weet me nergens te pakken.
Weet niet zeker of deze op het album zal komen, maar ik post hem toch maar ff hier.
View on Facebook
Ontzettend gaaf nummer. Heerlijke sfeer en fijne kicks.
View on Facebook
Ontzettend gaaf nummer. Heerlijke sfeer en fijne kicks.
nummer met Promo echt ontzettend sfeervol, bleef maar rammen... echt van genoten op Q-base 
Can't remember is wel leuk maar niet echt heel speciaal ofzo en laat Thera nou aub geen vocalen zelf meer opnemen want het klinkt echt nergens naar 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Heeft ie in bijna iedere track van het album gedaan ofniet? versta er echt geen reet vanwrote:Can't remember is wel leuk maar niet echt heel speciaal ofzo en laat Thera nou aub geen vocalen zelf meer opnemen want het klinkt echt nergens naar
Die outro kickrolls in de Hangar zaterdag, ik viel stijl omver 
Werd je niet gewoon geduwd? Zo hard gaat ie namelijk niet imo.wrote:Die outro kickrolls in de Hangar zaterdag, ik viel stijl omver
Kan goed zijn dat je dat vindt hoorwrote:Werd je niet gewoon geduwd? Zo hard gaat ie namelijk niet imo.wrote:Die outro kickrolls in de Hangar zaterdag, ik viel stijl omver
-
A
Kort stukje van Craziest: View on Facebook