Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: DJ Thera - The Paranormal / The Kicks (ft. GyZe)
HS EP 2 tracks

DJ Thera - The Paranormal / The Kicks (ft. GyZe) (THER-145)

Label
Theracords
Catalogue number
THER-145
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Dikke release!
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Ik ben geen Thera fan maar wat is The Paranormal een vette track zeg :oh:

Wat hierboven al gezegd word, hier klopt alles aan; heerlijke intro, vette break, goede kicks en een kippenvel melodie!

Misschien albumpje toch maar een 2e kans geven :$
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Civil Mindz wrote:Ik ben geen Thera fan maar wat is The Paranormal een vette track zeg :oh:

Wat hierboven al gezegd word, hier klopt alles aan; heerlijke intro, vette break, goede kicks en een kippenvel melodie!

Misschien albumpje toch maar een 2e kans geven :$
Zeker doen!
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Civil Mindz wrote:Ik ben geen Thera fan maar wat is The Paranormal een vette track zeg :oh:
Thanks! Dit is ook wel de richting die ik op wil gaan (wat ik ook met mn remix van Deetox - Here I Come al n beetje heb gedaan) :thumbsup:
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
DjThera wrote:
Thanks! Dit is ook wel de richting die ik op wil gaan (wat ik ook met mn remix van Deetox - Here I Come al n beetje heb gedaan) :thumbsup:
Veel releases op TC vind ik wel vet, o.a Cellrock en Geck-o maken erg coole tracks maar The Kicks is dan weer totaal niet mijn ding.
Ik heb nu trouwens het album opstaan: Landscapes (L)

No More Misunderstanding draai ik ook nog altijd grijs, dat is de kant van je die ik echt vet vindt! Gelukkig is er voor ieder wat wils dus haha :thumbsup:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
The Paranormal, spra-ke-loos. :loving:

The Kicks vind ik dan weer helemaal niets. De sounds aan het begin van de mid-intro irriteren me echt. Het tweede gedeelte klinkt wel wat beter, maar dat is niet meer dan standaard. In de break zit eigenlijk maar één interessant element en dat is de melodie die op de achtergrond enkele keren te horen is. In de climax vind ik de melodie en de kicks teveel van elkaar losstaan. Het vormt geen mooi geheel en de synth klinkt heel erg dof.

Moet wel zeggen dat je de laatste tijd heel wat goede platen hebt uitgebracht. Strong, The Dome, Kill To Survive, Tiger Season, Landscapes en nu ook The Paranormal! :D
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
Voor mij is het ook wel The Paranormal!
Hardtraxxer
136 posts member since 2013
last seen May 2017
Paranormal zon gore vieze vette plaat
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
The Paranormal, echt heel vet. De melodie hangt al de hele week in mn hoofd. :loving:
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 1 day ago
ik heb Thera nooit echt spannend gevonden maar The paranormal is zo vet! :thumbsup:
Artiest
last seen 3 days ago
Thanks voor de complimenten voor The Paranormal, dat is ook de sound waar ik mee door wil gaan :D
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Ben normaal nooit zo een fan van de kicks van Thera (kwestie van smaak).. maar na Strong, kan ik deze ook wel waarderen. Dat komt door de melodie (en iets minder chaos). Bedoel je met dat dit meer je nieuwe sound wordt, dat je vaker van dit soort melodieuze tracks gaat maken? Dat zou fijn zijn :)
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Klinkt erg goed over m'n krk'tjes. Vooral The Paranormal ben ik fan van.
Kan aan het favorieten lijstje toegevoegd worden zoals the breaking point, the battle en welcome.
Artiest
last seen 3 days ago
kevin-field wrote: Bedoel je met dat dit meer je nieuwe sound wordt, dat je vaker van dit soort melodieuze tracks gaat maken? Dat zou fijn zijn :)
Yes, precies dat :)
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
DjThera wrote:
kevin-field wrote: Bedoel je met dat dit meer je nieuwe sound wordt, dat je vaker van dit soort melodieuze tracks gaat maken? Dat zou fijn zijn :)
Yes, precies dat :)
Ik denk dat ik hierdoor nog meer fan ben geworden dan ik al was. :loving:
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Paranormal :worship:
Artiest
last seen 3 days ago
Woensdag komt ie uit :D

Ziekelijk veel support gekregen inmiddels op The Paranormal :woot: Heel blij mee natuurlijk!! Motiveert als n tierelier!
Hardtraxx Veteran
Paranormal koop ik in ieder geval, The Kicks moet ik nog even afwachten. :$
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
Pieter the paranormal is top !!

Eindelijk weer eens hardstyle met een harde kick (zonder gestuiter) en een catchy melodie.....

2 elementen die hardstyle maken denk ik zo. Helaas slaan de stromingen (euphorisch / raw) teveel naar 1 kant op qua elementen , vaker combineren dus

:thumbsup: :thumbsup:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
The Paranormal is erg vet, zo'n plaat vindt ik echt een stukje muziek. Het steekt muzikaal gewoon erg lekker in elkaar.
Hardtraxx Veteran
En ze zijn uit. Heb ze gelijk maar gekocht. :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik ook. Ben benieuwd.
Hardtraxx Veteran
Toch ook meer te spreken over The Kicks dan ik had verwacht. :)
The Paranormal natuurlijk ontzettend vet zoals ik al verwacht had. Die melodie is zo fijn. :loving:
Fijne release weer dit!
D
Hardtraxxer
107 posts member since 2014
last seen Jul 2015
The Paranormal is inderdaad erg vet. Zeker een track die ik vaker zou luisteren.
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Wauw zeg, je had al een sterk album afgeleverd waarmee mijn interesse in jou als DJ sterk gestegen is (met name de kwaliteit en diversiteit van het album) maar deze plaat slaat alles. echt een fantastische plaat met een thera kick en een heerlijke melodie zonder screeches. Meer van dit :thumbsup: