Dikke release!
Wat hierboven al gezegd word, hier klopt alles aan; heerlijke intro, vette break, goede kicks en een kippenvel melodie!
Misschien albumpje toch maar een 2e kans geven
Zeker doen!wrote:Ik ben geen Thera fan maar wat is The Paranormal een vette track zeg![]()
Wat hierboven al gezegd word, hier klopt alles aan; heerlijke intro, vette break, goede kicks en een kippenvel melodie!
Misschien albumpje toch maar een 2e kans geven![]()
Thanks! Dit is ook wel de richting die ik op wil gaan (wat ik ook met mn remix van Deetox - Here I Come al n beetje heb gedaan)wrote:Ik ben geen Thera fan maar wat is The Paranormal een vette track zeg![]()
Veel releases op TC vind ik wel vet, o.a Cellrock en Geck-o maken erg coole tracks maar The Kicks is dan weer totaal niet mijn ding.wrote:Thanks! Dit is ook wel de richting die ik op wil gaan (wat ik ook met mn remix van Deetox - Here I Come al n beetje heb gedaan)wrote:Ik ben geen Thera fan maar wat is The Paranormal een vette track zeg![]()
Yes, precies datwrote: Bedoel je met dat dit meer je nieuwe sound wordt, dat je vaker van dit soort melodieuze tracks gaat maken? Dat zou fijn zijn
Ik denk dat ik hierdoor nog meer fan ben geworden dan ik al was.wrote:Yes, precies datwrote: Bedoel je met dat dit meer je nieuwe sound wordt, dat je vaker van dit soort melodieuze tracks gaat maken? Dat zou fijn zijn