Thera goes mainstream

2. Disturbia
3. It's A Fine Day
1. It's A Fine Daywrote:1. Therafied!![]()
2. Disturbia![]()
3. It's A Fine Day
Waar zuigen ze aan dan?wrote:Die R3bels track is vet, maar die Thera tracks zuigen echt ziek hard.
wrote:Ja meneer wijsneus, jij weet het natuurlijk wel. Dit klinkt toch helemaal nergens naar.
Doe jij nu maar gwn normaal ..wrote: hou je bek
en das 100%, go G1LLwrote:hou je bekwrote:Doe jij nu maar gwn normaal ..wrote: hou je bek
Heerlijke reactie erop ookwrote:Aww ik begon me al populair te voelen met een hatorrr
ik denk dat het wel wat anders zit maar dat hij zijn mening alleen helaas op deze kinderachtige manier wist te brengen, er zat wel wat achter.wrote:Heerlijke reactie erop ookwrote:Aww ik begon me al populair te voelen met een hatorrr![]()
Die gast was zeker gewoon een troll, of 10 jaar oud?![]()
OT:
Therafied gaat echt ongelofelijk hard
Tja als je iets niet leuk vindt, dat kan ik mij voorstellen. Ik maak namelijk ook gewoon wat ik zelf leuk vind en ik ga niet verwachten dat anderen t ook gaaf vinden. Als iemand dat dan wel doet dan is dat helemaal superwrote: ik denk dat het wel wat anders zit maar dat hij zijn mening alleen helaas op deze kinderachtige manier wist te brengen, er zat wel wat achter.
2 ook goed?wrote:Maak nog een plaat ala It's A Fine Day en ik begin je daadwerkelijk te mogen.
en het broertje van therafied dan?wrote:2 ook goed?wrote:Maak nog een plaat ala It's A Fine Day en ik begin je daadwerkelijk te mogen.![]()
Maar serieus, ik ben al best goed op weg met een opvolger, die andere wordt wat meer werk. Volgende week ff flink aan de slag in ieder geval!
Er is toch ruimte voor 3? Dan doe je het broertje van Therafied erbij en dan is iedereen tevreden!wrote:en het broertje van therafied dan?wrote:2 ook goed?wrote:Maak nog een plaat ala It's A Fine Day en ik begin je daadwerkelijk te mogen.![]()
Maar serieus, ik ben al best goed op weg met een opvolger, die andere wordt wat meer werk. Volgende week ff flink aan de slag in ieder geval!