Hoezo als ik vragen mag?wrote:Is meer een luister nummer natuurlijk, maar echt vet gedaan hoor.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Omdat je een liedje toch niet kan zien jonge, duh.
Doordat het begin zo onder een film kan. Is alleen maar positief bedoeld!wrote:Hoezo als ik vragen mag?wrote:Is meer een luister nummer natuurlijk, maar echt vet gedaan hoor.
Helaas voor mij weer die veegkicks, ben daar echt geen fan van
Rest klinkt wel tof.
Rest klinkt wel tof.
BPM -1
Kicks -1
Synth -1
Melodie +1.
Het voelt zowaar aan als een hardcore plaat. Zowel qua sounds als sfeer. Dat is dus niet mijn ding. De sfeer in de break wordt in mijn oren compleet om zeep geholpen in de climax. De melodie is wel prima, maar de snelheid in combinatie met de synth maken dit voor mij een teleurstellende plaat.
Kicks -1
Synth -1
Melodie +1.
Het voelt zowaar aan als een hardcore plaat. Zowel qua sounds als sfeer. Dat is dus niet mijn ding. De sfeer in de break wordt in mijn oren compleet om zeep geholpen in de climax. De melodie is wel prima, maar de snelheid in combinatie met de synth maken dit voor mij een teleurstellende plaat.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Deze is uit een liveset geknipt. Ik ga ervan uit dat het gewoon 150 bpm is.wrote:BPM -1
Kicks -1
Synth -1
Melodie +1.
Origineel is inderdaad 150 BPM
Mn live act op Qbase was idd wel n beetje aan de snelle kant
Mn live act op Qbase was idd wel n beetje aan de snelle kant
View on SoundCloud
@23.30
@23.30
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Wat een geweldig stuk muziek!