wrote:Thera+ Geck-O
+ Degos & Re-done
=
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 4 tracks
DJ Thera & Geck-o - Do The Happy Face EP (THER-048)
- Label
- Theracords
- Catalogue number
- THER-048
- Do The Happy FaceYouTube
- Ding DongYouTube
- Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)YouTube
- Kill The TrepassersYouTube
Ding Dong remix staat nu al zo'n 10x op repeat, wat een beestentrack zeg! 
Ding Dong en Ding Dong remix vind ik toch het beste
datwrote:Ding Dong remix staat nu al zo'n 10x op repeat, wat een beestentrack zeg!
Ze blijven maar komen! Haha! Geniale platen weer! 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
WOHOOO MAXIMAAL LOSGAAN GEHALTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zelfs met oordopjes knallen deze nog harder als menig mainstream tracks van tegenwoordig op de speakers!
zelfs met oordopjes knallen deze nog harder als menig mainstream tracks van tegenwoordig op de speakers!
Sodeknetters. Ik dacht dat de originele Ding Dong al een gigantisch vette plaat was, maar die remix is minstens even goed. Echt knap werk van Degos & Redone om zo'n puike remix af te leveren.
Van Thera & Geck-o is het inmiddels wel normaal haha. 
ik vind die vocals juist vet , gewoon lekker niet serieus 
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Degos & Re-Done Remix =
I'm not a mental moron = geniaal!
I'm not a mental moron = geniaal!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Die Ding Dong doet het hem gewoon! Wat een drive in die plaat! 
Ding Dong Remix en Kill The Trespasser

- Do The Happy Face JEEEEEEZUSSSSSS WAT EEN PLAAT
happyface:
- Ding Dong spreekt me niet echt aan, de (jammer genoeg) remix nog minder!
- Kill the Tresspasser is ook erg lekker!
Topwerk hoor!
- Ding Dong spreekt me niet echt aan, de (jammer genoeg) remix nog minder!
- Kill the Tresspasser is ook erg lekker!
Topwerk hoor!
Het vette aan de Degos & Re-Done remix is dat hij veel weg heeft van de S@lsa-stijl, lekker apart!
Ik vraag me af of de kicks van Ding Dong remix erg hard gaan op een goed systeem.
De kicks klinken namelijk wel heel vet, maar heb geen idee of ze ook echt doordreunen.
Iemand die toevallig deze plaat al live heeft gehoord????
En anders weet Thera het denk ik wel
De kicks klinken namelijk wel heel vet, maar heb geen idee of ze ook echt doordreunen.
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Youtube is voor de theracords platen niet echt de beste graadmeter. Ik kan je garanderen dat ze live veeeeeel beter klinkenwrote:Ik vraag me af of de kicks van Ding Dong remix erg hard gaan op een goed systeem.
-
D
ik had eigenlijk wel verwacht dat Kill The Trespassers nog harder was dan Trespassing
want aan de naam lijkt het wel zo
Do The Happy Face blijft toch het Toppunt van deze release
want aan de naam lijkt het wel zo
Do The Happy Face blijft toch het Toppunt van deze release
Ja ik snap dat Youtube niet de beste graadmeter is, maar meestal kun je er wel wat van afleiden.wrote:Youtube is voor de theracords platen niet echt de beste graadmeter. Ik kan je garanderen dat ze live veeeeeel beter klinkenwrote:Ik vraag me af of de kicks van Ding Dong remix erg hard gaan op een goed systeem.
Maar thanks voor je reactie
Jij hebt em ook al live gehoord op heartbeat de laatste keer tochwrote:Youtube is voor de theracords platen niet echt de beste graadmeter. Ik kan je garanderen dat ze live veeeeeel beter klinkenwrote:Ik vraag me af of de kicks van Ding Dong remix erg hard gaan op een goed systeem.
Maar Davey ik kan je vertellen zoals Dizz hierboven ook zegt, dat ze op een degelijk systeem gewoon snoeihard doorknallen
-
DArtiest
- 184 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
Thx voor alle reacties
top!
Binnenkort zullen er meer previews online komen van onze nieuwe tracks
Binnenkort zullen er meer previews online komen van onze nieuwe tracks
wrote:Jij hebt em ook al live gehoord op heartbeat de laatste keer tochwrote:Youtube is voor de theracords platen niet echt de beste graadmeter. Ik kan je garanderen dat ze live veeeeeel beter klinkenwrote:Ik vraag me af of de kicks van Ding Dong remix erg hard gaan op een goed systeem.
Maar Davey ik kan je vertellen zoals Dizz hierboven ook zegt, dat ze op een degelijk systeem gewoon snoeihard doorknallen
Ga dan naar Heartbeat op 25 Maart. 
wrote:![]()
Ben alleen wel benieuwd of sowieso 1 van die tracks een keer te beluisteren is op een groot feest.
Heartbeat is geen groot feestwrote:Ga dan naar Heartbeat op 25 Maart.
Maar dit is juist wel het jammere van de huidige draaistijlen. Er wordt te veel eigen werk gedraaid zo niet wel een recente track. Er wordt nooit echt meer gevarieerd gedraaid op grote stages
Ja daar erger ik me ook dood aanwrote:wrote:![]()
Ben alleen wel benieuwd of sowieso 1 van die tracks een keer te beluisteren is op een groot feest.
Heartbeat is geen groot feestwrote:Ga dan naar Heartbeat op 25 Maart.![]()
Maar dit is juist wel het jammere van de huidige draaistijlen. Er wordt te veel eigen werk gedraaid zo niet wel een recente track. Er wordt nooit echt meer gevarieerd gedraaid op grote stages