Active topics in Tracks

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

DJ Thera ft Yuna-X - Surreal

D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Zo dan. Wat een brute track, Kicks zijn vet, screechs zijn ook zeer dik !
Ik wil meer.... :corn:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
online now
Na een paar tegenvallende platen klinkt dit weer ontiegelijk lekker :worship: Wat een lekkere kicks zeg.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
DAT KICK!! :drool:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 18 minutes ago
wootum wrote:Na een paar tegenvallende platen klinkt dit weer ontiegelijk lekker :worship: Wat een lekkere kicks zeg.
Welke vond je tegenvallen dan? :huh:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Die kick is qua sound echt vet, lijkt alleen wat op de achtergrond te liggen op de 1 of andere manier.
Screeches vind ik ook niet geweldig. Klonk live wel echt hard!
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Woaaah die kicks! :surrender:

Ik ben verkocht! :drool:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Als ik zo de reacties lees snap ik volkomen waarom Pieter dit forum heeft verlaten, wat een respectloze reacties zeg :/ Nee zonder gekkigheid, klinkt goed :) Hoop dat het geblaat van Yuna meevalt. Ben benieuwd morgen.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Mr Lellebel wrote:Als ik zo de reacties lees snap ik volkomen waarom Pieter dit forum heeft verlaten, wat een respectloze reacties zeg :/ Nee zonder gekkigheid, klinkt goed :) Hoop dat het geblaat van Yuna meevalt. Ben benieuwd morgen.
Ettertje.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Mr Lellebel wrote:Als ik zo de reacties lees snap ik volkomen waarom Pieter dit forum heeft verlaten, wat een respectloze reacties zeg :/ Nee zonder gekkigheid, klinkt goed :) Hoop dat het geblaat van Yuna meevalt. Ben benieuwd morgen.
Gast je ziet zelf toch ook dat welgeteld 2 mensen niet weg zijn van de screeches en daarmee gewoon onbeargumenteerd gal lopen te spuwen in dit topic! Respect is hier echt ver te zoeken gatverdamme, leer hier als ht eerst maar eens normaal met elkaar om te gaan voordat je andermans werk compleet de grond in trapt!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
online now
SL8492 wrote:
wootum wrote:Na een paar tegenvallende platen klinkt dit weer ontiegelijk lekker :worship: Wat een lekkere kicks zeg.
Don't Back Down, Breaking Point, Do You Know Who I Am en Twilight Zone waren opzich wel leuke plaatjes. Maar, met name door de kicks, vond ik ze minder dan dat ik van hem gewend was.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 18 minutes ago
wootum wrote:
SL8492 wrote:
Don't Back Down, Breaking Point, Do You Know Who I Am en Twilight Zone waren opzich wel leuke plaatjes. Maar, met name door de kicks, vond ik ze minder dan dat ik van hem gewend was.
Ah oke :) Was al bang dat je Welcome ging zeggen ofzo :P
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Lyst wrote:Ben niet zo weg van deze screeches eerlijk gezegd.
Over smaak valt niet te twisten maar even een serieuze vraag, zie jij ook wel eens ergens iets positiefs in? Ik ben pas ongeveer een jaartje actief op HT maar heb in de tijd dat ik hier actief ben nog nooit iets positiefs van jou gelezen. Ik begrijp dat je hier bent om je mening te geven, maar als je de screeches niet lekker vind klinken dan kun je toch ook wel zeggen wat je wel apprecieert aan deze track, of ligt dat aan mij?

OT: hele vette drive en vooral kicks :love:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Klinkt erg vet!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Laat maar. Ik pak nog een biertje. >.<
100% eens met dit.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
mrbubble456 wrote:
Lyst wrote:Ben niet zo weg van deze screeches eerlijk gezegd.
Over smaak valt niet te twisten maar even een serieuze vraag, zie jij ook wel eens ergens iets positiefs in? Ik ben pas ongeveer een jaartje actief op HT maar heb in de tijd dat ik hier actief ben nog nooit iets positiefs van jou gelezen. Ik begrijp dat je hier bent om je mening te geven, maar als je de screeches niet lekker vind klinken dan kun je toch ook wel zeggen wat je wel apprecieert aan deze track, of ligt dat aan mij?

OT: hele vette drive en vooral kicks :love:
Dat is compleet afhankelijk van wat ik van de track vindt, zoals deze zou ik niet zo snel opzetten, omdat de screeches mij tegenstaan. Zou het een plaat zijn die ik wel graag op zou zetten, dan zeg ik waarom ik dat graag zou doen. En ja in 2013 komen er nu eenmaal meer platen uit die ik niet zo snel meer zal opzetten. Maar ik had mijn reacties al heel erg beperkt in dit releases gedeelte.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 12 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Vind het een hele sterke plaat :D
Alleen de zang voegt niks toe.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Op dit moment pakken people en it's a fine day me meer. Misschien paar keer vaker luisteren/live horen dat ik hem nog wel ga waarderen.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Weer een geweldige plaat van Thera
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Kippenvel :loving:
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Zaterdag gehoord, doet me vrij weinig deze plaat (op de intro na), zelfde categorie als 'People' en 'It's a fine day'.. Hij is wel zweverig, maar mist de nodige dosis drive dat me er op los wil laten gaan. Doe mij de knallers maar.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Vette plaat! Lijkt net alsof ze "Cyril" zegt. :P
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
CyrilHS wrote:Vette plaat! Lijkt net alsof ze "Cyril" zegt. :P
dat is de reden waarom je 'm zo vet vind :P

OT: It's A Fine Day en People klinken lekkerder in de oren maar ik wacht met een oordeel tot de preview :)
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Was deze al helemaal vergeten. Hopelijk krijgt ie snel een release!
Heerlijke plaat, en vind dat de vocalen juist wat extra sfeer geven :love:
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
View on YouTube

@3:39