Heerlijke melodieuze track. Thera is altijd al 1 van mijn favoriete producers geweest van wat stevigere mainstream platen, alleen vond ik de kicks soms wat dof. In deze track vind ik ze weer een stuk beter. Top plaatje
. Inderdaad hopen op een 2e climax, met wat hogere uithalen ofzo.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Feel AliveYouTube
2e climax staat op z'n Snapchat verhaal, man oh man 
Heel vet inderdaad!wrote:2e climax staat op z'n Snapchat verhaal, man oh man
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Klinkt al echt vet!!
Fijne kick ook zo te horen!!
Fijne kick ook zo te horen!!
Die melodie
Dit is zo steengoed!
Starfleet zet ik nog regelmatig op, dit is ook weer prima 
Melodie moet mij een beetje denken aan avio - triangle of life, althans lichte uithalen daarvan. Kicks zijn daarentegen heel anders, maar het melodieuze werk van thera met in het bijzonder alle platen met yuna-x zijn gewoon tof!
OP aangepast en mag naar releases.
Wereldplaat
Wereldplaat
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Op een of andere manier doet de melodie mij denken aan <2000 film muziek, geen idee hoe ik dit moet uitleggen, maar vet vind ik het wel 
Lord of the rings misschien? Ik moest er iig wel aan denken.wrote:Op een of andere manier doet de melodie mij denken aan <2000 film muziek, geen idee hoe ik dit moet uitleggen, maar vet vind ik het wel
Die nieuwe sound bevalt me zo ontzettend goed. Denk dat ik deze plaat nog wel beter vind dan Starfleet, epische break en die melodie bezorgt echt kippenvel. Dat deze gedurende het festivalseizoen maar heel vaak voorbij mag komen 
Ontzettend mooie plaat!
. Deze gaat hoog eindigen in mijn lijstje met favoriete tracks van dit jaar. Mooie videoclip tho 
Wat een meesterwerk weer. En misschien zelfs wel eens met Helicaze.
Heerlijke plaat! Goed bezig Thera!
Lekker nieuwe, leuke vocals, alleen de kicks toch wel minder