kheb er al een paar klaar liggen voor op m'n kamer, alleen nog van die hengeltjes voor aan de muur kopenwrote:heheh natuurlijk draai ik het ook wel![]()
maar als ik op mezelf ga, komen er sowieso wat helden vinyls aan me muur
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Dj Thera - A Little Touch (Geck-o Oldschool Remix)
- 02Dj Thera vs Geck-o - Mindblowing Music
- 03Dj Thera meets Mark EG & Chrissi - D.E.A.D.
- 04Dj Thera meets Mark EG & Chrissi - Monsta
Waar heb je 3 en 4 gehoord?wrote:Niet aan de muur, draaien die plaatwrote: deze gaat aan de muur!![]()
Mindblowing music mijn favo van deze E.P.
-
S
Jot!wrote:ff wachten op samples,, maar theracords gaat naar de top BAM
wrote:Het kan echt aan mij liggen, maar ik kan me eigenlijk nog niet echt een goede Theracords release noemen die mij echt aanspreekt. Ik vind het echt niks om naar te luisteren en ik kan mezelf toch wel een aardig variërende hardstyle liefhebber noemen, maar dit gaat er toch niet echt in..,
Maar, offcourse respect voor Thera en de mannen, de rels die zijn uitgekomen doen het goed, dus ga zo doorook al heb je niks aan mij voor je fancluppiej
ik wel
allstar ep
maar die is nog niet ergens te downen als web
nergens te downen? dan zoek je toch niet goed hoor 
wrote:nergens te downen? dan zoek je toch niet goed hoor
haha ik het niet over kopen he
en ik speur egt niet het hele web over om een track te zoeken
als het te lang duurt dan koop ik um alsnog
-
S
Stijn, heb je eigenlijk de neiging om in elke post van je "BAM" neer te zettenwrote:ff wachten op samples,, maar theracords gaat naar de top BAM
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wrote:wrote:nergens te downen? dan zoek je toch niet goed hoor
En jij bent een DJ?
wrote:wrote:wrote:nergens te downen? dan zoek je toch niet goed hoor
En jij bent een DJ?
ik heb hier 1000 vinyls staan
vind ik wel ff genoeg
en btw: heb het hier met thera op partyflock over gehad, hij vond het niet erg.
als het gedownload word dan word het tenminste geluisterd zei hij
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
wrote:Stijn, heb je eigenlijk de neiging om in elke post van je "BAM" neer te zettenwrote:ff wachten op samples,, maar theracords gaat naar de top BAM
Wat een excuus. Ja ik heb al 1000 vinyls dus ik hoef niet meer voor de rest te betalen..wrote:wrote:wrote:haha ik het niet over kopen he
En jij bent een DJ?
ik heb hier 1000 vinyls staan
vind ik wel ff genoeg
en btw: heb het hier met thera op partyflock over gehad, hij vond het niet erg.
als het gedownload word dan word het tenminste geluisterd zei hij
Nou ja ik vind t goed, bedoel meer dat er gewoon mensen zijn die nooit legaal mp3s zullen kopen dus als die het dan illegaal downloaden, dan heb ik dat liever dan dat ze t helemaal niet luisteren 
Maar legaal mp3s kopen is natuurlijk wel de enige echte manier om artiesten te supporten met hetgeen waarmee ze bezig zijn en zo moet het eigenlijk zijn
Maar legaal mp3s kopen is natuurlijk wel de enige echte manier om artiesten te supporten met hetgeen waarmee ze bezig zijn en zo moet het eigenlijk zijn
wrote:Nou ja ik vind t goed, bedoel meer dat er gewoon mensen zijn die nooit legaal mp3s zullen kopen dus als die het dan illegaal downloaden, dan heb ik dat liever dan dat ze t helemaal niet luisteren
heb je helemaal gelijk in
ik koop ook nog wel eens mp3s hoor
tis niet alleen maar illegaal
wrote:wrote:Nou ja ik vind t goed, bedoel meer dat er gewoon mensen zijn die nooit legaal mp3s zullen kopen dus als die het dan illegaal downloaden, dan heb ik dat liever dan dat ze t helemaal niet luisteren
heb je helemaal gelijk in
ik koop ook nog wel eens mp3s hoor
tis niet alleen maar illegaal
Woensdag of donderdag zet ik de previews op mn youtube 
Yes, nieuwe Theracords tracks voor mn Ipod tijdens het examen.wrote:Woensdag of donderdag zet ik de previews op mn youtube
Ben je zo triest dan om ripjes op je iPod te zetten?wrote:Yes, nieuwe Theracords tracks voor mn Ipod tijdens het examen.wrote:Woensdag of donderdag zet ik de previews op mn youtube
is toch niks triest aan? als hij geen dj is dan is een ripje voldoende toch?wrote:Ben je zo triest dan om ripjes op je iPod te zetten?wrote:Yes, nieuwe Theracords tracks voor mn Ipod tijdens het examen.wrote:Woensdag of donderdag zet ik de previews op mn youtube
Ik vind van wel. Wel een dure iPod kopen maar niet betalen voor de muziek of uberhaupt een fatsoenlijke kwaliteit versie downloaden.
je kan gewoon met een ipod/iphone youtube filmpjes afspelen, hoef je het niet eens te rippen...Wat is daar nou kansloos aan?wrote:Ik vind van wel. Wel een dure iPod kopen maar niet betalen voor de muziek of uberhaupt een fatsoenlijke kwaliteit versie downloaden.
Gelukkig snappen sommige mensen het hier wel, ik luister gewoon de preview hoor, weinig met rippen te maken. :')wrote:je kan gewoon met een ipod/iphone youtube filmpjes afspelen, hoef je het niet eens te rippen...Wat is daar nou kansloos aan?wrote:Ik vind van wel. Wel een dure iPod kopen maar niet betalen voor de muziek of uberhaupt een fatsoenlijke kwaliteit versie downloaden.
Wat maakt het nou weer uit of je het Youtube filmpje online bekijkt steeds of ript? In beide gevallen is het even goed geen vervanging voor de hele track, en dat weet hij ook wel 
-
D
WTF?
waarom zou je daar om gaan discussiëren?
als hij een ripje op zijn iPod wil zetten laat hem
waarom zou je er op reageren? als je/jullie toch denkt dat je/jullie het beter weet/weten
als hij een ripje op zijn iPod wil zetten laat hem
waarom zou je er op reageren? als je/jullie toch denkt dat je/jullie het beter weet/weten