Last edited by BrianW on , edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Klinkt onwijs dik! 
Kan er nog weinig uit opmaken, maar die lange uithalen in de climax lijken me erg vet. Wat een karige stage trouwens. 
-
BHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Het nummer was heerlijk! jammer dat mn mobiel niet zo geweldige quality achterlaat.
Stage was gewoon niks tegenover de main.. egt jammer. wel vet dat je er omheen kon lopen.

Stage was gewoon niks tegenover de main.. egt jammer. wel vet dat je er omheen kon lopen.
Gelukkig was 't geluid een stuk beter dan de mainwrote:Het nummer was heerlijk! jammer dat mn mobiel niet zo geweldige quality achterlaat.
Track zelf klinkt ook weer baas!
Thera begint wel wat mainstreamer te produceren zo te horen. Klinkt wel erg vet verder 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik wacht nog even met oordelen.. 
Lijkt op de screech van de Frequencerz op het eerste gehoor. Klinkt niet verkeerd tot nu toe, maar net zoals Destination wacht ik even de HQ af voor een oordeel.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
die zeurende screech
Klinkt in LQ al gaaf maar ben vooral benieuwd naar de kicks in HQ want daar hoor je nu weinig van.
Klinkt in LQ al gaaf maar ben vooral benieuwd naar de kicks in HQ want daar hoor je nu weinig van.
stage maakt toch geen fuck uit
. vind altijd wel leuk zulke kleine stages. had alleen wel ietsje hoger gemogen. Als je achterin stond kon je de dj niet zien
Zeer benieuwd hoe dit klinkt in hq
Thera!
Thera!
Onwijs dikke plaat hoor! Ik kreeg er zaterdag bijna kippenvel van!
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
belachelijk dik 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Eens, maakt het een stuk gezelliger.wrote:stage maakt toch geen fuck uit. vind altijd wel leuk zulke kleine stages. had alleen wel ietsje hoger gemogen. Als je achterin stond kon je de dj niet zien
heerlijk heid.. feestje zelf was ook baas!
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
klinkt weer netjes 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Als dat zo was stond hij in het release gedeelte.wrote:release datum al bekend btw?
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Klinkt dik, was live ook heel vet! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
De climax klinkt er rommelig de brake is overigens wel vet :0
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat een ontzettend kut riedeltje
daarnaast vind ik de eerste climax veel te druk. Tweede climax is leuker maar ook niet geweldig.