Hands-Up zou een beter genre zijn idd. 
Die ander is niet echt boeiend
Source: saifam.com
x2, de eerdere releases van stephy waren idd niet boeiend, deze zijn wel lekker vooral DRITTON. KOW is tussendoor ook wel lekkerwrote:Ze staan non-stop op hier, allebei.
De eerste echt goede release van Stephy op Saifam
Durf te wedden dat zij meer in de studio doet dan de man die iedereen verantwoordelijk houdt voor de Saifam-producties (Technoboy).wrote:naja 'van dj stephanie' 'van dj stephanie'... ze hebben dat als artiestennaam er staan ja
Dan zet ik al mn geld dr op in dat t niet zo iswrote:Durf te wedden dat zij meer in de studio doet dan de man die iedereen verantwoordelijk houdt voor de Saifam-producties (Technoboy).wrote:naja 'van dj stephanie' 'van dj stephanie'... ze hebben dat als artiestennaam er staan ja
Die schijnt ook niet meer te doen dan inspiratie halen uit jaren 80-nummers en het vervolgens neerleggen bij Antonio Dona, die er dan met een paar andere willekeurige figuren (atm vooral Nasty Boyz en Paolo Nobile).
wrote:Dan zet ik al mn geld dr op in dat t niet zo iswrote:Durf te wedden dat zij meer in de studio doet dan de man die iedereen verantwoordelijk houdt voor de Saifam-producties (Technoboy).wrote:naja 'van dj stephanie' 'van dj stephanie'... ze hebben dat als artiestennaam er staan ja
Die schijnt ook niet meer te doen dan inspiratie halen uit jaren 80-nummers en het vervolgens neerleggen bij Antonio Dona, die er dan met een paar andere willekeurige figuren (atm vooral Nasty Boyz en Paolo Nobile).maar goed laat ik es aardig blijven