Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01A Kay A (Da Tweekaz Remix Extended Version)
- 02A Kay A (Da Tweekaz Remix Radio Cut)
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ook weer een gedurfde remix dit, de Ehm Mix is zo ongelofelijk baas. Volgens mij zit de drive uit die versie hier niet meer in, maar die melodie klinkt wel erg gaaf zo.
Last edited by Maestro N on 25 Jun 2013 21:16, edited 1 time in total.
Zooo
Van te voren dacht ik zo'n plaat moet je niet remixen, maar die melodie met een da tweekaz synth en touch shit wat lekker.
Wat een baas trouwens, lekker met zijn koptelefoon bellen
Wat een baas trouwens, lekker met zijn koptelefoon bellen
Da Tweekaz zijn ook echt weer degenen die hier mee aan moeten komen en ook een van de weinige acts die hiermee weg kan komen. Interesse gewekt, in de gaten houden!
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Hou normaal niet zo van Da Tweekaz, maar deze remix klinkt wel erg dik 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Een track waardoor je een lach op je gezicht krijg, wat heerlijk euforisch!
Synth haalt echt alle energie uit de climax. Doet me helemaal niks. Jammer.
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
klinkt goed maar kan zeker niet toppen aan de Ehm Mix!
dit dus! prima remix, maar toch hoor ik liever de Ehm mixwrote:klinkt goed maar kan zeker niet toppen aan de Ehm Mix!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Klinkt wel vet. Niet verwacht toen ik de titel zag. 
wrote:Een track waardoor je een lach op je gezicht krijg, wat heerlijk euforisch!
-
J
De hele set van ze was heerlijk!
Die reverse in de intro klinkt wel erg lekker zeg.
Eigenlijk zonde van de midintro dat ze die reverse niet doortrekken.
Kicks zijn wat slap vrees ik
Melodie is ook weer super euforisch, word altijd zo blij van hun tracks
Ze flikken 't toch maar weer, remixes vouwen kunnen deze heren wel. Creativiteit ten top
Eigenlijk zonde van de midintro dat ze die reverse niet doortrekken.
Kicks zijn wat slap vrees ik
Melodie is ook weer super euforisch, word altijd zo blij van hun tracks
Ze flikken 't toch maar weer, remixes vouwen kunnen deze heren wel. Creativiteit ten top
superlekkere intro met die reversed
. weetniet of ik deze liever heb dan de ehm mix. ik wacht ff op een hq 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Haha, positief verrast. Waarschijnlijk omdat mijn verwachtingen extreem laag waren. EHM/Straight On blijven wel beter als ik het zo hoor.
Lijkt wel heel veel op Examination Of Time...
Gewaagde remix zoals hierboven al gezegd werd. De EHM mix was al zo briljant, maar wat ik op kan maken uit dit filmpje doet deze er weinig voor onder!
Heerlijk nummertje! De hele set van Da Tweekaz was trouwens geweldig! Ik miste alleen 'Nothingness' in de set. Vind ik toch wel één van hun beste nummers.
Nu je het zegt, het eerste stuk van de melo lijkt er wel redelijk op idd en de synth klinkt ook wel redelijk hetzelfde. Neemt voor mij toch niet weg dat 'ie heerlijk is.wrote:Lijkt wel heel veel op Examination Of Time...
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Climax is echt een stuk slapper dan die van het origineel, maar los daarvan klinkt het lang niet slecht.. Ben wel benieuwd naar HQ.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
wrote:Reverse Bass klinkt lekker zo in LQ, maar dit overtreft het origineel nooit.
Heeft er inderdaad wel heel erg veel van weg, was me in eerste instantie nog niet eens opgevallen. Niet dat ik dat heel erg vind, EoT is veruit de beste Tweekaz plaat.wrote:Lijkt wel heel veel op Examination Of Time...