Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

‎DJ Mystery - Punani (Psyko Punkz Remix)

Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Ja want er bestaan naast Pieter geen fatsoenlijke andere dj's in het genre :P
A
XtD wrote:Ja want er bestaan naast Pieter geen fatsoenlijke andere dj's in het genre :P
Dat is zeker waar :P maar voor luisteraars is niks mis met PP(denk ik dan)
L
Hardtraxxer
123 posts member since 2012
Wat is deze! :') :thumbdown:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
JEFSKIII wrote:Hadden jullie ook zo gebashed als The Machine en een Theracords artiest deze remix had gemaakt?

Volgens mij kijkt 90% naar de producers.. (Kom maar met dat gebash) :lol:
Kan je alsjeblieft is ophouden met het de hele tijd erbij halen van Theracords of dergelijke shit.. Want dat slaat totaal nergens op! Heeft ook niks met deze track te maken... Zulke opmerkingen zijn nog triester dan het gebash op deze track..

ot:

Niks voor mij deze track :p
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
JEFSKIII wrote:Hadden jullie ook zo gebashed als The Machine en een Theracords artiest deze remix had gemaakt?

Je snapt er ook helemaal niets van hè. De reden dat mensen hier van The Machine en Theracords houden zijn juist omdat ze muziek maken die ze wel iets doet, en dat is dus niet dit soort ongeinspireerde troep. Als The Machine en Theracords dit soort muziek zouden maken, zouden de meesten er ook niet zo positief naar kijken. Maar das een kwestie van oorzaak -> gevolg, misschien een beetje ingewikkeld voor je ;)
A
Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Anonymous wrote:Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...
Als tracks continu weer dezelfde elementen bevatten, zoals synths en kicks, constant hetzelfde riedeltje worden.. dan vind ik dat je het best ongeinspireerd kan noemen ;) Vind het namelijk letterlijk een gebrek aan inspiratie als artiesten niet vooruitstreven
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Anonymous wrote:Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...
Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie? -.- En wat JEFSKIII betreft, gun een ander ook eens 'de autist van de week' award man.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Maximum wrote:
Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie? -.-
Als het een remix is van Punani vind ik dat om een of andere manier niet zo raar.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Khadber wrote:
Maximum wrote:
Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie? -.-
Als het een remix is van Punani vind ik dat om een of andere manier niet zo raar.
Ik zeg ook niet dat het raar is, maar de inspiratie is ver te zoeken. Lezen.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Idee is leuk, alleen kicks zijn matig. En classics moet je niet remixen vind ik.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Want? Het was bij het orgineel ook de essentie van de track, de vocal in combinatie met de kick. Bovendien vind ik het vrij kenmerkend voor Psyko Punkz. Qua opbouw doet het me ook denken aan Techno Prime remix.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
PierrePruuk wrote:En classics moet je niet remixen vind ik.
Ik ben altijd wel benieuwd hoe een klassieker klinkt als ze hem in een nieuw hedendaags jasje stoppen. Het hoeft niet persé slecht uit te pakken hoor, luister maar eens naar Tuneboy - Dirty en de Wildstylez remix ervan.
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2010
last seen Mar 2015
psyko punkz boeien me de laatste tijd echt heel weinig, ook dit is niet echt iets waar ik op zit te wachten... maaaaaar, ik moet eerlijk toegeven dat ik de intro opzich wel lache vind :$
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Worden jullie niet moe van je zelf soms. Er zijn mensen die het niet leuk vinden, gelijk komt er een heel gezeik van mensen die het wel kunnen waarderen op de mensen die het niet kunnen waarderen. Kunnen jullie niet fatsoenlijk discussiëren ipv constant zaken erbij te halen die er niets mee te maken hebben. Iedereen is hier voldoende in staat om zijn eigen mening te verspreiden. Waarom gelijk zo overdreven doen als de reacties overwegend negatief zijn.

Ik vind het overigens best een leuke plaat. Valt me reuze mee na alle reacties hier gelezen te hebben :)
A
Maximum wrote:
Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie? -.- En wat JEFSKIII betreft, gun een ander ook eens 'de autist van de week' award man.
Dan hebbe ze daar toch hun inspiratie van?

En tegen hierboven, een mening is niet dat het een stelletje ongeinspireerde ventjes zijn... Zeg dan dat je het niks vindt...

Ik heb trouwens tegenwoordig ook niks met PP...
Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
Kicks worden te zacht...
ik vind headhunterz no een leuke kick hebben maar dit is te zacht.
zal misschien wel een goeie base hebben maar ik mis een fatsoenlijke klap (punch)

Hardstyle hoort hard te zijn en het is geen softstyle xD
Dit is mijn eerste oordeel over de track kan pas fatsoenlijk oordelen als het in hq is.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Dragenser wrote:Kicks worden te zacht...
zal misschien wel een goeie base hebben maar ik mis een fatsoenlijke klap (punch)

Dit is mijn eerste oordeel over de track kan pas fatsoenlijk oordelen als het in hq is.
Wat heeft headhunterz hier mee te maken? En base???

Over de track: Prima, in mijn ogen niks mis mee!
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Dragenser wrote:Kicks worden te zacht...

Zeg dan gewoon niks..
Had hem liever door Coone ofzo geremixt willen zien, maar opzich klinkt het nog wel aardig al hadden die vocals wel wat minder gemogen.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
DFH wrote:Had hem liever door Coone ofzo geremixt willen zien, maar opzich klinkt het nog wel aardig al hadden die vocals wel wat minder gemogen.
Naar 'Go Insane' remix, nee dank je..
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Anonymous wrote:
Maximum wrote:
Dan hebbe ze daar toch hun inspiratie van?
Oke man, je hebt gelijk!
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Die intro vind ik wel lekker! Op hommel deed ie het goed bij mij! ;)
Vanaf de mid en de climax pakt het me niet meer, jammer!
G
Hardtraxxer
91 posts member since 2012
last seen Sep 2018
XtD wrote:

Je snapt er ook helemaal niets van hè. De reden dat mensen hier van The Machine en Theracords houden zijn juist omdat ze muziek maken die ze wel iets doet, en dat is dus niet dit soort ongeinspireerde troep. Als The Machine en Theracords dit soort muziek zouden maken, zouden de meesten er ook niet zo positief naar kijken. Maar das een kwestie van oorzaak -> gevolg, misschien een beetje ingewikkeld voor je ;)

Ooh dus jij hebt het uitgevonden?! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Zeurpietjes ^^
Over klassiekers remixen: niets mis mee, maar verwacht mogelijk wel veel kritiek. Want een klassieker verbeteren is meestal niet mogelijk. Maar ik zie wel altijd dezelfde artiesten de remixen maken van klassiekers. Ik denk dat een Zany, B-Front, Thera etc gewoon slim en reeël zijn. Ze kunnen het niet overtreffen en doen het daarom ook niet.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
tomac wrote:Zeurpietjes ^^
Over klassiekers remixen: niets mis mee, maar verwacht mogelijk wel veel kritiek. Want een klassieker verbeteren is meestal niet mogelijk. Maar ik zie wel altijd dezelfde artiesten de remixen maken van klassiekers. Ik denk dat een Zany, B-Front, Thera etc gewoon slim en reeël zijn. Ze kunnen het niet overtreffen en doen het daarom ook niet.
Showtek - Save The Day Again (B-Front & Frequencerz Bootleg)?