Ja want er bestaan naast Pieter geen fatsoenlijke andere dj's in het genre 
Dat is zeker waarwrote:Ja want er bestaan naast Pieter geen fatsoenlijke andere dj's in het genre
Dat is zeker waarwrote:Ja want er bestaan naast Pieter geen fatsoenlijke andere dj's in het genre
Kan je alsjeblieft is ophouden met het de hele tijd erbij halen van Theracords of dergelijke shit.. Want dat slaat totaal nergens op! Heeft ook niks met deze track te maken... Zulke opmerkingen zijn nog triester dan het gebash op deze track..wrote:Hadden jullie ook zo gebashed als The Machine en een Theracords artiest deze remix had gemaakt?
Volgens mij kijkt 90% naar de producers.. (Kom maar met dat gebash)
Je snapt er ook helemaal niets van hè. De reden dat mensen hier van The Machine en Theracords houden zijn juist omdat ze muziek maken die ze wel iets doet, en dat is dus niet dit soort ongeinspireerde troep. Als The Machine en Theracords dit soort muziek zouden maken, zouden de meesten er ook niet zo positief naar kijken. Maar das een kwestie van oorzaak -> gevolg, misschien een beetje ingewikkeld voor jewrote:Hadden jullie ook zo gebashed als The Machine en een Theracords artiest deze remix had gemaakt?
Als tracks continu weer dezelfde elementen bevatten, zoals synths en kicks, constant hetzelfde riedeltje worden.. dan vind ik dat je het best ongeinspireerd kan noemenwrote:Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...
Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie?wrote:Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...
Als het een remix is van Punani vind ik dat om een of andere manier niet zo raar.wrote:Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie?wrote:Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...![]()
Ik zeg ook niet dat het raar is, maar de inspiratie is ver te zoeken. Lezen.wrote:Als het een remix is van Punani vind ik dat om een of andere manier niet zo raar.wrote:Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie?wrote:Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...![]()
Ik ben altijd wel benieuwd hoe een klassieker klinkt als ze hem in een nieuw hedendaags jasje stoppen. Het hoeft niet persé slecht uit te pakken hoor, luister maar eens naar Tuneboy - Dirty en de Wildstylez remix ervan.wrote:En classics moet je niet remixen vind ik.
Dan hebbe ze daar toch hun inspiratie van?wrote:Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie?wrote:Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...En wat JEFSKIII betreft, gun een ander ook eens 'de autist van de week' award man.
Wat heeft headhunterz hier mee te maken? En base???wrote:Kicks worden te zacht...
ik vind headhunterz no een leuke kick hebben maar dit is te zacht.
zal misschien wel een goeie base hebben maar ik mis een fatsoenlijke klap (punch)
Hardstyle hoort hard te zijn en het is geen softstyle xD
Dit is mijn eerste oordeel over de track kan pas fatsoenlijk oordelen als het in hq is.
Zeg dan gewoon niks..wrote:Kicks worden te zacht...
ik vind headhunterz no een leuke kick hebben maar dit is te zacht.
zal misschien wel een goeie base hebben maar ik mis een fatsoenlijke klap (punch)
Hardstyle hoort hard te zijn en het is geen softstyle xD
Dit is mijn eerste oordeel over de track kan pas fatsoenlijk oordelen als het in hq is.
Naar 'Go Insane' remix, nee dank je..wrote:Had hem liever door Coone ofzo geremixt willen zien, maar opzich klinkt het nog wel aardig al hadden die vocals wel wat minder gemogen.
Oke man, je hebt gelijk!wrote:Dan hebbe ze daar toch hun inspiratie van?wrote:Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie?wrote:Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...En wat JEFSKIII betreft, gun een ander ook eens 'de autist van de week' award man.
wrote:Je snapt er ook helemaal niets van hè. De reden dat mensen hier van The Machine en Theracords houden zijn juist omdat ze muziek maken die ze wel iets doet, en dat is dus niet dit soort ongeinspireerde troep. Als The Machine en Theracords dit soort muziek zouden maken, zouden de meesten er ook niet zo positief naar kijken. Maar das een kwestie van oorzaak -> gevolg, misschien een beetje ingewikkeld voor jewrote:Hadden jullie ook zo gebashed als The Machine en een Theracords artiest deze remix had gemaakt?
Showtek - Save The Day Again (B-Front & Frequencerz Bootleg)?wrote:Zeurpietjes![]()
Over klassiekers remixen: niets mis mee, maar verwacht mogelijk wel veel kritiek. Want een klassieker verbeteren is meestal niet mogelijk. Maar ik zie wel altijd dezelfde artiesten de remixen maken van klassiekers. Ik denk dat een Zany, B-Front, Thera etc gewoon slim en reeël zijn. Ze kunnen het niet overtreffen en doen het daarom ook niet.