Dacht dat het onmogelijk was om iets te bouwen wat slechter is dan Bass Boom.
I was blind but now I see!
Ubermeuk.
Ubermeuk.
Snap hem ff niet helemaalwrote:Sorry, ik ga het gewoon posten![]()
“@DJPromo:Sebastian Hoff @DJPromo@psykopunkz ever heard the "real" original version "Punanny" by me and @djtheprophet ? / just listend to it, great track guys !@psykopunkz hehe hoor m praten. Ik maak ten minste mijn muziek zelf
wrote:Snap hem ff niet helemaal![]()
Dat werd beiden gezegd door Promo? Wat was het bericht waarop hij reageerde met dat tweede bericht?
Zo duswrote:
@DJPromo: @psykopunkz ever heard the "real" original version "Punanny" by me and @djtheprophet ?
@psykopunkz: just listend to it, great track guys !
@DJPromo: @psykopunkz hehe hoor m praten. Ik maak ten minste mijn muziek zelf
Ja dat dacht ik al. Die 2e reactie van Promo is dus écht gewoon zo raarwrote:wrote:Snap hem ff niet helemaal![]()
Dat werd beiden gezegd door Promo? Wat was het bericht waarop hij reageerde met dat tweede bericht?Zo duswrote:
@DJPromo: @psykopunkz ever heard the "real" original version "Punanny" by me and @djtheprophet ?
@psykopunkz: just listend to it, great track guys !
@DJPromo: @psykopunkz hehe hoor m praten. Ik maak ten minste mijn muziek zelf
Als jij van 346753543874627546 in een dozijn platen houdt die niks toevoegen, dan wel ja, haha.wrote:Andere Vocals of geen Vocals en je hebt een prima track toch?
Vind hem ook met vocals gewoon vet.wrote:Als jij van 346753543874627546 in een dozijn platen houdt die niks toevoegen, dan wel ja, haha.wrote:Andere Vocals of geen Vocals en je hebt een prima track toch?
wrote:Dacht dat het onmogelijk was om iets te bouwen wat slechter is dan Bass Boom.
Ubermeuk.
Vetes uitvechten op Twitter. Om te janken.wrote:Ik snap het nog steeds niet. Kzal wel twitter moeten hebben om dat te begrijpen denk ik.