Last edited by TheSoundOfHardstylez on 17 Feb 2012 12:08, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Doe mij maar het origineel.
Omgroflcopterwtfbbqsauce, wat slap. Gewoon origineel met een andere kick. Echt pure stront dit. PP 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Al kan dit niet tippen aan het origineel, stiekem ben ik toch benieuwd hoe dit klinkt in HQ. Lijkt wel alsof hij hier een paar noten overslaat.
Hoe durven ze niet überhaubt te remixen.
Typisch geval van:
Fail...
Typisch geval van:
Fail...
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
wtf? the futuAAH?
...
Er staat een jarenlange celstraf op verkrachting
Er staat een jarenlange celstraf op verkrachting
Vond dit ook niet zo geweldig zaterdag. Vooral die vocals breken echt met de rest.
Gatverdamme! Hier hadden ze nooit aan mogen zitten!
WAAR-DE-LOOS!!
Last edited by BuzzLightyear on 14 Feb 2012 00:06, edited 1 time in total.
jezus man, ze kiezen ook altijd platen uit die je juist niet moet remixen 
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Niet heel verkeerd, een plaatje als warm-up vind ik het. Leuk voor de eerste uurtjes op een main ofzo.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Psyko Punkz taal, 'motherfucker' is daarin het meest gebruikte woordwrote:wtf? the futuAAH?
Wat een verkrachting zeg
Een klassieker verknallen en er dan ook nog van die achterlijke vieze vocals in doen. Nee, bedankt.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
ze mogen van mij wel wat meer tracks ala reverse anthem produceren, dat vond ik een erg goed nummer.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wrote:ze mogen van mij wel wat meer tracks ala reverse anthem produceren, dat VIND ik een erg goed nummer.
inderdaad, wel leuk dat ze de flanger tunnels hetzelfde houden en de intro is ook niet slecht wel leuke opbouwende plaatwrote:Niet heel verkeerd, een plaatje als warm-up vind ik het. Leuk voor de eerste uurtjes op een main ofzo.
maargoed de vocals kunnen gewoon niet en de climaxbreak al helemaal niet
Ik hou het mooi bij het origineel. Maar had hem erger verwacht door de reacties.
Had totaal niet in de gaten dat dit On The Edge was, tot de break. Imo tipt hij totaal niet aan het origineel, vocals weghalen en het is al een verbetering, maar niet als remix van On The Edge.
Prima toch dat iemand 't origineel pakt en er nieuwe kicks in zet zodat het weer een beetje in de setjes van vandaag de dag gebruikt kan worden?
Intro is wel geinig bovendien. Alleen die melodie die ze er in de break ingooien is heel erg raar en misplaatst.
Intro is wel geinig bovendien. Alleen die melodie die ze er in de break ingooien is heel erg raar en misplaatst.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
De vocals... waar is die ene smiley als je hem nodig hebt.
Ja idd, naast de vocals vind ik het wel een prima track, lekker energievol!
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
en wat vindt je van t origineel dan?wrote:Ja idd, naast de vocals vind ik het wel een prima track, lekker energievol!