View on YouTube
Langer filmpje
Langer filmpje

Je mist de helft van het pun(ch)t een beetje Joego.wrote:Ja laten we met zijn allen echt heel moe worden van die 'opgefokte punches'. Jezus man het is zo'n extreem klein detail in de track
Ik had laatst "Natte Asbak" waar eens op staan en toen viel dat me ineens op inderdaad. Na die Underground Tacticz remix wordt het inderdaad veel te veel gebruikt.wrote:Is al veel ouder joh. Zit ook in wat oude J&W platen. Nu moet het echt overal in waardoor het ontiegelijk irritant en overdone wordt. I am legion wordt er helemaal door verpest ook.
Ik ook en ik snap niet al die negativiteit, vind Digital Punk gewoon lekker Produceren.. Laat hem maar lekker zo doorgaan!wrote:Vind 'm wel lekker
Eenschwrote:Ik ook en ik snap niet al die negativiteit, vind Digital Punk gewoon lekker Produceren.. Laat hem maar lekker zo doorgaan!wrote:Vind 'm wel lekker
Wollahwrote:ik snap niet al die negativiteit
Ga niet haten, dit doet iedereen... Iedereen neemt alles over van elkaar...wrote:Kan DP nou nooit eens zelf iets verzinnen? Eerst Firestorm, vrijwel een kopie van Dj Ezteq - Fuck you up en nou dit.
View on YouTube
Stop aub met het recyclen van vocals en kom eens met wat origineels.
wrote:Vind 'm wel lekker