Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Digital Punk - Oblivion (A2REC040)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC040
J
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2010
last seen May 2013
Millard Fillmore wrote:
JEZ wrote:
JEFSKIII wrote:Ja ik weet het ook niet hoor haha, maar hij word iig samen met The Dopemen gereleased zijden ze, alleen de vraag is wanneer...

Verwacht hem wel binnen 3/4 maanden
Ik denk dat er na Hard Bass het een en ander bekend gaat worden, omdat ze dan ook met 4 nieuwe tracks komen. Dus dan mogen er wel een aantal ouden worden gereleased lijkt mij.

Maar a2 released niet echt fantastisch. Struggle crypsis rmx komt ook pas vet laat, terwijl ik van betrouwbare bron weet dat die al een tijdje klaarligt..
no shit sherlock
.... Als jij 'm op een feest hoort wil niet zeggen dat hij release klaar is en bij de platenmaatschappij ligt hè.
N
Tracks blijven volgens mij niet liggen omdat ze nog niet af zijn. Want dan zou je je kunnen afvragen waarom producers vaak hele dagen in de studio zitten, terwijl ze maanden lang niets af hebben. Wat wel de reden is zou ik niet weten. Sommige labels hebben daar een verklaring voor, anderen hebben schijt.
J
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2010
last seen May 2013
Nerazzurro93 wrote:Tracks blijven volgens mij niet liggen omdat ze nog niet af zijn. Want dan zou je je kunnen afvragen waarom producers vaak hele dagen in de studio zitten, terwijl ze maanden lang niets af hebben. Wat wel de reden is zou ik niet weten. Sommige labels hebben daar een verklaring voor, anderen hebben schijt.
Het is inderdaad raar, maar waar. In ieder geval is dit zo bij tracks als sorrow en the resistance die meerdere malen zijn genoemd.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Een track die af is hoeft nog niet persé direct in de wachtrij voor een release te gaan staan. Die twee dingen zijn best wel een verschil.

Nu misschien beter om maar terug te gaan naar deze plaat.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Geen verkeerde track, al vindk het best vreemd dat DP, zo'n beetje de 'frontman' van TillT, plots overstapt :)

Hopelijk released hij nu sneller ^^
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 23 hours ago
Vincent_ wrote:Geen verkeerde track, al vindk het best vreemd dat DP, zo'n beetje de 'frontman' van TillT, plots overstapt :)

Hopelijk released hij nu sneller ^^
Dat is maar net wat A²Records gaat doen. Dat is niet aan DP om dat te bepalen. ;)
Hardtraxx Veteran
14695 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Heerlijke plaat! Digital Punk bevalt me wel qua tracks!
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Grandioos geweld
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Supervette plaat! En wat betreft overstap van TiLLT naar A², zal vast wel een goede reden voor zijn. En vind zijn laatste producties - met name deze track - daar prima bij passen. Had vorig jaar de hoop wel een klein beetje opgegeven voor DP, maar jezus met deze stijgende lijn neem ik mijn woorden terug hoor :D
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 17 days ago
:woot: verassend goed nummertje dit hoor! Ik ben benieuwd naar Digital Punk in de toekomst bij A2
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Leuk nummer, ondanks dat het allemaal wat chaotisch klinkt, is het toch mooi in elkaar gestoken naar mijn mening, hopelijk klinken de kicks toch iets beter in HQ dan in deze sample.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
J
Binnen, heeeerlijk :worship:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
jaaaaaa :yay:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Aardig nummertje, maar vind alles echt heel schel klinken, lijkt net alsof er op elke sound een echo zit. Daardoor is de track echt retedruk.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Bazenplaat! :thumbup:
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Hele vette plaat! :thumbsup:
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Meer van dit ajb digital punk. :love: Ben geen grote fan van hem maar hij heeft he absoluut in zich, zoals hij hier weer laat horen