Jep: 8 maart!wrote:Is er al een datum bekend?
Bron: Freaky
Jep: 8 maart!wrote:Is er al een datum bekend?
Web denk ikwrote:jah ze zijn uit alleen nog niet opweg
fusion is de laaste tijd niet zo raw en hard als eerst. geld ook voor de b1 kant van Tilt002wrote:dit is goeie!! vergelijk tillt bijna met fusion records alle 2 hard
Want? Dit is de tweede (!) TiLLT release. Dus na 1 release weet je al helemaal hoe TiLLT in elkaar zit? Die release die meteen een DJ van buiten het label heeft?wrote:eindelijk een plaat van de kant van tillt met een fastoenlijke kick erin
edit: kom ik ook net achter door de top40, normaal neem ik niet eens de moeite om tillt te luisteren :')
Inderdaad, what the fuckwrote:Want? Dit is de tweede (!) TiLLT release. Dus na 1 release weet je al helemaal hoe TiLLT in elkaar zit? Die release die meteen een DJ van buiten het label heeft?wrote:eindelijk een plaat van de kant van tillt met een fastoenlijke kick erin
edit: kom ik ook net achter door de top40, normaal neem ik niet eens de moeite om tillt te luisteren :')
De nieuwelingen praten ook erg onfatsoenlijk over dingen die ze niet weten, ik denk dat klementino maar eens research moet gaan doenwrote:eindelijk een plaat van de kant van tillt met een fastoenlijke kick erin