TiLLT delivers!
Lekker harde tracks, hou ik wel van.
Lekker harde tracks, hou ik wel van.
Source: digitalpunk.nl
wrote:Het zijn leuke tracks maar niet dat ik zeg van wauw wat geweldig.
geweldige track ja, die B-Front blijft het gewoon weer flikken en ook dikke propz voor Digital Punkwrote:Jongens, weer 'n goede release van Digital Punk & B-Front, Elements is echt
ja maar als je kijkt die tracks van b-front, zo heel muzikaal zijn ze niet eens.. Maar ze blijven gewoon snoeihard knallen en in je hoofd hangen..wrote:geweldige track ja, die B-Front blijft het gewoon weer flikken en ook dikke propz voor Digital Punkwrote:Jongens, weer 'n goede release van Digital Punk & B-Front, Elements is echt
Het feit dat de preview op de TiLLT-tube zegt mij dat hij snel genoeg komt. Maak je geen zorgen.wrote:wat is de email van b-front?? en is eral meer info over deze relaese??
wrote:Elements![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Awake is ook zeker niet slecht
jezus.. je kan het ook op een andere manier duidelijk maken dat de track niet aan jou eisen voldoet..wrote:Awake echt een kut track, standaard intro.. echt een klote melodie. vind deze echt tegenvallen in vergelijking met Sleepwalker en Neophobia.
Elements gaat nog wel kan ik beter waarderen dan Awake
Dit is mijn manier om het duidelijk te makenwrote:jezus.. je kan het ook op een andere manier duidelijk maken dat de track niet aan jou eisen voldoet..wrote:Awake echt een kut track, standaard intro.. echt een klote melodie. vind deze echt tegenvallen in vergelijking met Sleepwalker en Neophobia.
Elements gaat nog wel kan ik beter waarderen dan Awake
en als je het beter kan.. doe het dan
Awake is echt the![]()
![]()
![]()
Elements is ook zeer zeer goed