Doe eens niet zo vervelend joh.wrote:wat is het dan? een ochtendgebed? een dier? gesteente?wrote:Dit is toch geen muziek meer? Dit is in ieder geval helemaal niets voor mij.
Last edited by SVB on 17 Apr 2015 22:17, edited 2 times in total.
Doe eens niet zo vervelend joh.wrote:wat is het dan? een ochtendgebed? een dier? gesteente?wrote:Dit is toch geen muziek meer? Dit is in ieder geval helemaal niets voor mij.
wrote:Doe eens niet zo vervelend joh.wrote:wat is het dan? een ochtendgebed? een dier? gesteente?wrote:Dit is toch geen muziek meer? Dit is in ieder geval helemaal niets voor mij.
Het is een schande.wrote:ja kom op dit is toch gewoon een prachtplaat, gaat heerlijk live
Heb nog nooit zoveel mensen zo hard los zien gaan op 1 nummer
en dan komt iemand hier vertellen dat dit geen muziek is
Dudewrote:Mid intro is wel leuk en de kicks zijn best lekker, maar die climax...alsof je 30 cavia's in een kokend hete pan met water gooit, klinkt echt nergens naar in mijn oren.
wrote:Mid intro is wel leuk en de kicks zijn best lekker, maar die climax...alsof je 30 cavia's in een kokend hete pan met water gooit, klinkt echt nergens naar in mijn oren.
wrote:Mid intro is wel leuk en de kicks zijn best lekker, maar die climax...alsof je 30 cavia's in een kokend hete pan met water gooit, klinkt echt nergens naar in mijn oren.