Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Bizarre kicks, keer wat anders. En wat een sfeer. Nog niet beter dan Fuck The Formula, maar zeker 1 van de betere van Delete.
De intro vind ik wat minder, klinkt een beetje van hetzelfde. Maar de break, die wazige sfeer, die kicks in de climax, wat klinkt dat heerlijk zeg!
Ik vind hem heel gaaf. Mid-intro klapt er nog enigszins rustig op (wel hard), maar dan die climax
Verdomd lekker.
Verdomd lekker.
Nee, sorry dit gaat mij een stap te ver.
deze is echt heerlijk
climax knalt heerlijk en kicks in intro en climax zijn
climax knalt heerlijk en kicks in intro en climax zijn
-
A
Hmm wat is er mis met mij? Vind ik een Delete track vet?
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Helemaal mijn ding dit. Gruwelijk vet! Super hoe die 'psycho' sfeer is neergezet en die snoeiharde kicks natuurlijk. Spoontech 
-
R
- 3 posts member since 2012
- last seen May 2012
Heerlijke track, alleen jammer van het 2e gedeelte van de climax, haalt de drive er wat uit...
Kan de kicks wel waarderen maar er zit niet echt een lekkere drive in de track, misschien dat dat op hoger BPM anders is.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Gruwelijke track wat een beest!!
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Dit soort kicks vind ik persoonlijk bij spoontech horen
echt hard dit!
echt hard dit!
+1 live wordt dit echt kapot gaaan!wrote:Gruwelijk![]()
Vooral hoe die mid intro erin komt, zal echt fenomenaal klinken bij een goed geluidssysteem op een groot feest.
klinkt thuis ook gewoon prima!
Dit dus, en hij klonk heerlijk bij hard definition.wrote:Helemaal mijn ding dit. Gruwelijk vet! Super hoe die 'psycho' sfeer is neergezet en die snoeiharde kicks natuurlijk. Spoontech
Wow wat een gruwelijke dikke track is dit. Live zal hij zeker hard gaan!
Echt, gruwelijk vet!!! Live klonk hij echt té ziek, was idd kapot gaan
Heerlijk 
I believe you!wrote:Echt, gruwelijk vet!!! Live klonk hij echt té ziek, was idd kapot gaanHeerlijk
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wat een plaat weer nondeju 
Heer-lij-ke kicks
Vooral bij de climax. Wil dit echt een keertje horen op een groot systeem.
Dit is wel vrij hard ja haha.wrote:Dit klapt er best hard op zeg maar
...
Dit is écht een hele dikke track! Geweldig hoe die climax erin klapt!
Delete is erg goed bezig!
Toen 'k de intro hoorde was 'k bang dat 't weer een Delete plaat zou worden die op alle vorige leek. Maar werd wel verrast in de climax.
Vind 'm thuis niet erg boeiend, vooral de intro vond ik erg saai. Maar denk dat dit op een feest wel heerlijk is.
Vind 'm thuis niet erg boeiend, vooral de intro vond ik erg saai. Maar denk dat dit op een feest wel heerlijk is.