Last edited by Zamble on 03 Jun 2018 22:07, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Pohhh deze klinkt dik! Weer zo’n plaat waar ik ff al Mn agressie in kwijt kan, heerlijk 
Dit klinkt LQ al heeeel dik. Ben heel benieuwd naar de rest 
Simpele melodie, simpele opbouw, maar wel effectief
. Met name dat laatste stuk klinkt erg dik 
Klinkt heel grof dit! Wel benieuwd naar de kicks in HQ. Er zit een soort 'tok' in de kick, maar dat ligt misschien aan de opname.
Jezus wat klinkt die bizar
Heel erg benieuwd ook naar de HQ. Klinkt een beetje als een soort Das Weite Land maar dan in Delete stijl in de climax.
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Eindelijk weer een Delete track die me gelijk pakt 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Holy fuck wat een bak energie zit hier in 
Lunatic (Original Mix) !!!
Na het lezen van de reacties wel erg benieuwd. Straks eens aanzetten.
Na het lezen van de reacties wel erg benieuwd. Straks eens aanzetten.
Dit. Benieuwd naar die kicks in HQ.wrote:Dit klinkt al fucking vet
Klinkt op het eerste gehoor wel vet, maar ik wacht verder wel even de HQ versie af. Hopen op weer eens wat vette Delete kicks want die van het laatste jaar vind ik niet zo tof.
Holy, die man blijft maar gruwelijke shit maken. Na Victorious weer een hele dikke 
Ik weiger iets van Delete in LQ te luisteren. Te vaak de fout gemaakt dat het super klinkt, maar in HQ echt belabberde kicks heeft (Genocide etc).
Waar, ik wacht wel op de preview want anders is het toch weer een teleurstelling.wrote:Ik weiger iets van Delete in LQ te luisteren. Te vaak de fout gemaakt dat het super klinkt, maar in HQ echt belabberde kicks heeft (Genocide etc).
Klinkt vet, maar ook ik vrees ervoor dat de kicks in hq me weinig zullen doen. Even afwachten dus.
wrote:Klinkt vet, maar ook ik vrees ervoor dat de kicks in hq me weinig zullen doen. Even afwachten dus.