Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Cover: Delete - Louder
HS Unreleased Single

Delete - Louder

1. LouderYouTube

Source: hardtraxx.com

D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Artiest: Delete

Track(s): Louder

Sample/video:
View on YouTube

Bron: Youtube

Delete - Alpha Omega (EOLCD1803)
Last edited by Duruz on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
:bomb: :bomb: :surrender:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Jezus, wat een impact lijken die kicks te hebben :bomb:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Helicaze wrote:Jezus, wat een impact lijken die kicks te hebben :bomb:
Dit. Wel benieuwd of dat in HQ ook nog zo is
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Het nieuwe stijltje van Delete bevalt me wel :D
D
Hardtraxx Veteran
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Gave plaat, deed 't live ook heel goed.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Ga Delete steeds mee waarderen. Wat een plaat zeg :surrender: :drool:
Hardtraxx Veteran
8665 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Deze klonk wel dik inderdaad. Benieuwd naar de HQ. Ben alleen geen fan van die schreeuwvocalen.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Dit klinkt wel weer lekker. Dat loopje zorgt voor veel drive. Kicks klink in LQ ook prima
D
Hardtraxx Veteran
Bastiaan wrote:Klinkt op het eerste gehoor als een enorm zieke plaat
:surrender:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Bastiaan wrote:Klinkt op het eerste gehoor als een enorm saaie plaat
Same hier.

Bij de meeste nieuwe platen ALWEER het idee dat hij zijn vorige platen gewoon copy/paste bijna.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wacht wel tot er een preview komt een fatsoenlijk BPM. Niet te doen dit.
D
Hardtraxx Veteran
Bastiaan wrote:
Duruz wrote:
Bastiaan wrote:Klinkt op het eerste gehoor als een enorm zieke plaat
:surrender:
Klinkt voor mij als niks anders dan wat kicks + wat screeches. Kicks zullen zeker weer enorm goed afgewerkt zijn en door komen, daar niet van. Maar als je dit naast een Victorious legt ga je mij niet wijs maken dat dit een gevarieerd plaatje is. Bovendien is dat stukje voor die climax 1 op 1 hetzelfde als Relentless: KICK KICK LOUDER. Bij relentless heb je ook twee keer een kick en dan wat geschreeuw voordat de climax begint.

Maargoed, don't get me wrong. Ik ben nog altijd fan van delete en live zal dit allemaal wel dik klinken hoor. Vind het alleen jammer om te zien dat hij niet op zijn niveau (Victorious, The World Is Yours) produceert.
Misschien is deze plaat iets minder gevarieerd dan Victorious ja maar wat maakt dat uit. Hoeft toch niet allemaal hetzelfde te zijn. Partij energie die hij creëert en hier vrijkomt is weer ongekend. Heerlijke duistere sounds en sfeer. Ik hou hier van. Vind dat simplistische in zijn platen juist vet, en altijd effectief. Heerlijk op de dansvloer. Kan ik geen genoeg van krijgen. Blijft kwestie van smaak.

En dit heeft helemaal niks met niveau te maken. Productie technisch zit hij altijd op hetzelfde niveau hoor. Alleen valt dit bij jou wat minder in de smaak. Victorious/The World Is Yours spreken mij weer wat minder aan.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Duruz wrote: Misschien is deze plaat iets minder gevarieerd dan Victorious ja maar wat maakt dat uit. Hoeft toch niet allemaal hetzelfde te zijn. Partij energie die hij creëert en hier vrijkomt is weer ongekend. Heerlijke duistere sounds en sfeer. Ik hou hier van. Vind dat simplistische in zijn platen juist vet, en altijd effectief. Heerlijk op de dansvloer. Kan ik geen genoeg van krijgen. Blijft kwestie van smaak.

En dit heeft helemaal niks met niveau te maken. Productie technisch zit hij altijd op hetzelfde niveau hoor. Alleen valt dit bij jou wat minder in de smaak. Victorious/The World Is Yours spreken mij weer wat minder aan.
Maar dat zijn de rest van zijn platen de laatste jaren dus wel. :lol:

En daarom vinden ze Victorious en The World Is Yours juist wel vet.
D
Hardtraxx Veteran
Broken Balance wrote:
Duruz wrote: Misschien is deze plaat iets minder gevarieerd dan Victorious ja maar wat maakt dat uit. Hoeft toch niet allemaal hetzelfde te zijn. Partij energie die hij creëert en hier vrijkomt is weer ongekend. Heerlijke duistere sounds en sfeer. Ik hou hier van. Vind dat simplistische in zijn platen juist vet, en altijd effectief. Heerlijk op de dansvloer. Kan ik geen genoeg van krijgen. Blijft kwestie van smaak.

Vind ik wel meevallen hoor. Kan alles prima onderschijden, stuk voor stuk op zichzelf staande platen.

Bastiaan wrote:

Ik geef ook aan dat alles waarschijnlijk gewoon enorm strak is afgewerkt, daar gaat het niet om. Maar zoals je zelf al aan geeft, heeft deze plaat wel iets simplistisch. En dat kan je, zoals jij, inderdaad vet vinden en zoals ik zelf al aan gaf vind ik het zelf ook echt niet verkeerd. Maar ik vind platen als Victorious toch net iets vetter, omdat over een plaat als Victorious in mijn ogen net wat beter is nagedacht en net wat complexer in elkaar zit, waardoor deze platen in mijn ogen op een 'hoger niveau' zijn geproduceerd.
Maargoed, al bij al blijven dit smaak kwesties en staan we bij de eerstvolgende Delete set weer met zijn allen te rossen dus who cares :thumbsup:
:thumbup:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Duruz wrote:
Broken Balance wrote:

Vind ik wel meevallen hoor. Kan alles prima onderschijden, stuk voor stuk op zichzelf staande platen.

Ja onderscheiden is een ding, waar ik persoonlijk zelf nog wel eens moeite mee heb bij Delete, maar het zijn wel gewoon de zelfde kicks/sounds. Niet dat Delete dit alleen doet hoor maar hij doet het wel.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
View on YouTube

Vanaf 43:00
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Ik vond deze toch zéér fijn op Rebirth afgelopen zaterdag.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
:yawn:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
:drool:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Broken Balance wrote:Ja onderscheiden is een ding, waar ik persoonlijk zelf nog wel eens moeite mee heb bij Delete, maar het zijn wel gewoon de zelfde kicks/sounds. Niet dat Delete dit alleen doet hoor maar hij doet het wel.
Gek zeg, ik heb juist het idee dat hij juist veel verschillende kicks heeft gebruikt in zijn carrière. Ben het er wel mee eens dat veel platen van hem 1 pot nat zijn, maar dat wordt imo voornamelijk bewerkstelligd door het feit dat hij een aantal periodes heeft gehad waar z'n producties niet heel top waren. Dan klinkt het behoud van eigen sound/stijl (wat op papier juist positief hoort te zijn) al snel eentonig. Dit zou je net zo makkelijk ook over een B-front kunnen zeggen imo, die heeft soms ook periodes waarin hij zwaar onder zijn kunnen produceert.

Zieke plaat dit. Die mid heeft kicks waar menig artiest nog veel van kan leren :worship:

Ben ik trouwens de enige die het niet kan aanzien dat een artiest continu zijn publiek staat te filmen? Leg dat ding weg en treed op, verdomme. (sowieso het concept van 80 dj's tegelijkertijd als 'team' op hard bass vind ik al matig tbh, maargoed)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
InfinI wrote:Zieke plaat dit. Die mid heeft kicks waar menig artiest nog veel van kan leren :worship:
Zo, of niet. Teringvette kick.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Vette plaat, alleen wel een saaie break zeg.