Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Delete & Deetox - Fatal (THER-155)

Label
Theracords
Catalogue number
THER-155

Source: djtunes.com

Hardtraxxer
147 posts member since 2015
last seen Jan 2019
was het nog een hint dan? het was een aantal weken al zeker!!
Hardtraxxer
302 posts member since 2013
last seen Oct 2021
View on Facebook

Iets betere kwaliteit imo.

Dikke track :bomb:
Hardtraxxer
289 posts member since 2013
last seen Nov 2019
Zo dan, klapt er aardig op dit :bomb:
Hardtraxxer
289 posts member since 2013
last seen Nov 2019
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 22 hours ago
eerst vond ik de track nogal saai maar stiekem is hij best leuk!
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
:drool:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Delete is sinds afgelopen jaar wel behoorlijk afgezakt zeg..
Last edited by Destination on 09 Apr 2015 14:21, edited 1 time in total.
Artiest
557 posts member since 2010
het is een kleinigheidje, maar het is Delete & Deetox ^^
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Destination wrote:Delete is sinds afgelopen wel behoorlijk afgezakt zeg..
Dat is wat ze noemen een mening. Als je zag hoe mensen los gingen hierop in het Ziggo Dome zaterdag kun je niet anders dan jou ongelijk geven.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Deetox wrote:het is een kleinigheidje, maar het is Delete & Deetox ^^
Zit hier serieus een 'verschil' in, nooit geweten. Wanneer is het precies Delete & Deetox dan :P ?
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
J oey wrote:
Destination wrote:Delete is sinds afgelopen wel behoorlijk afgezakt zeg..
Dat is wat ze noemen een mening. Als je zag hoe mensen los gingen hierop in het Ziggo Dome zaterdag kun je niet anders dan jou ongelijk geven.
Dat is geen uitgangspunt. Zatox is bijvoorbeeld ook enorm afgezakt naar mijn mening, maar op zijn nieuwe tracks gaat toch ook iedereen net zo goed los? Vind verder overigens niet dat Delete afgezakt is oid Typhoon collab was alleen wel jammer.
chas1n wrote:Zit hier serieus een 'verschil' in, nooit geweten. Wanneer is het precies Delete & Deetox dan :P ?
Als het in de studio van Delete is geproduceerd is het Delete & Deetox, als het bij Deetox is geproduceerd Deetox & Delete. :)
Last edited by pim0412 on 08 Apr 2015 21:52, edited 1 time in total.
Artiest
557 posts member since 2010
chas1n wrote:
Deetox wrote:het is een kleinigheidje, maar het is Delete & Deetox ^^
Zit hier serieus een 'verschil' in, nooit geweten. Wanneer is het precies Delete & Deetox dan :P ?
Vaak koppel je het aan een release. Bij een Deetox release doen we mijn naam vooraan. Omdat beide vorige platen mijn naam vooraan stond doen we nu die van hem vooraan. Of het veel uitmaakt weet k niet, maar op papier is het gewoon Delete & Deetox :P
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Heeft toch ook met studio te maken (dacht ik)?
Bijv. REM Sleep kwam ook als 'B-Front & Thera' op Thera's album, en Ridiculous ook als 'Thera & Delete' op een Delete release.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 2 days ago
pim0412 wrote:Heeft toch ook met studio te maken (dacht ik)?
Bijv. REM Sleep kwam ook als 'B-Front & Thera' op Thera's album, en Ridiculous ook als 'Thera & Delete' op een Delete release.
Zo doe ik t inderdaad meestal maar zoals Diana al aangeeft, kan t op verschillende manieren. Er is niet zo zeer een vaste regel.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Destination wrote:Delete is sinds afgelopen jaar wel behoorlijk afgezakt zeg..
Ik zal eventjes mijn mening onderbouwen. De reden waarom ik Delete zijn nieuwere platen niet echt meer interessant vind is omdat ik merk dat hij steeds toegankelijker gaat produceren, nu hoeft dat natuurlijk helemaal geen probleem te zijn maar het word hierdoor wel een stuk minder interessant. Ik mis gewoon die diepgaande gated kicks met de creatieve sounds wat ik van hem gewend was. De geluiden die ik nu tegen kom in zijn platen zijn veel al geluiden wat 'iedereen' gebruikt, de screeches, supersaws en dergelijke.. Ook over zijn kicks zit inmiddels distortion waardoor het eigenlijk geen gated kicks meer zijn. Met alle respect maar een plaat als dit kan toch écht niet vergeleken worden met bijvoorbeeld Proximity to Extinction of iets recenter The End.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Eens met Destination maar afgezakt zou ik niet willen zeggen, ik vind wat Delete maakt nog steeds heel erg vet (uitzonderingen daargelaten). Z'n stijl is veranderd maar ik vind het er niet per sé minder op geworden. Creativiteit is wel wat minder aanwezig dan vroeger en dat vind ik wel jammer, maar dat is ook het enige :thumbup:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Wat word ik wild van die laatste climax zeg. :loving: :loving: Zit hem net in de Q-Dance opname van Deetox te kijken en daar springt 'ie d'r echt tussenuit zeg, wauw.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
View on SoundCloud
:love: :love: :love: 1e climax :worship: :worship: :worship:
Hardtraxxer
74 posts member since 2013
last seen Nov 2018
K' Vind em stiekem beter dan The Baddest.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik mis in deze track dat echte chaotische van Delete (zoals The Baddest dat wel heeft).
Vind het nu maar weer een standaard kick+screech nummer, best leuk om in een gevarieerde set te horen aan het einde, maar als ik al 4 uur lang dit soort muziek heb gehoord op een feest val ik waarschijnlijk in slaap.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Ik vind dit gewoon echt een veelste standaard plaatje weer waar ik geen reet aan vind. Alleen de kicks zijn wel erg dik en de sidechain aan het eind is wel lache, voor de rest nee.
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
Delete & Deetox*
B
Moest even wennen maar vind hem toch wel heel erg vet :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Mijn god, wat een plaat dit :loving: Kippenvel all over, wat gruwelijk lomp en duister.