was het nog een hint dan? het was een aantal weken al zeker!!
Iets betere kwaliteit imo.
Dikke track
Dat is wat ze noemen een mening. Als je zag hoe mensen los gingen hierop in het Ziggo Dome zaterdag kun je niet anders dan jou ongelijk geven.wrote:Delete is sinds afgelopen wel behoorlijk afgezakt zeg..
Zit hier serieus een 'verschil' in, nooit geweten. Wanneer is het precies Delete & Deetox danwrote:het is een kleinigheidje, maar het is Delete & Deetox
Dat is geen uitgangspunt. Zatox is bijvoorbeeld ook enorm afgezakt naar mijn mening, maar op zijn nieuwe tracks gaat toch ook iedereen net zo goed los? Vind verder overigens niet dat Delete afgezakt is oid Typhoon collab was alleen wel jammer.wrote:Dat is wat ze noemen een mening. Als je zag hoe mensen los gingen hierop in het Ziggo Dome zaterdag kun je niet anders dan jou ongelijk geven.wrote:Delete is sinds afgelopen wel behoorlijk afgezakt zeg..
Als het in de studio van Delete is geproduceerd is het Delete & Deetox, als het bij Deetox is geproduceerd Deetox & Delete.wrote:Zit hier serieus een 'verschil' in, nooit geweten. Wanneer is het precies Delete & Deetox dan?
Vaak koppel je het aan een release. Bij een Deetox release doen we mijn naam vooraan. Omdat beide vorige platen mijn naam vooraan stond doen we nu die van hem vooraan. Of het veel uitmaakt weet k niet, maar op papier is het gewoon Delete & Deetoxwrote:Zit hier serieus een 'verschil' in, nooit geweten. Wanneer is het precies Delete & Deetox danwrote:het is een kleinigheidje, maar het is Delete & Deetox?
Zo doe ik t inderdaad meestal maar zoals Diana al aangeeft, kan t op verschillende manieren. Er is niet zo zeer een vaste regel.wrote:Heeft toch ook met studio te maken (dacht ik)?
Bijv. REM Sleep kwam ook als 'B-Front & Thera' op Thera's album, en Ridiculous ook als 'Thera & Delete' op een Delete release.
Ik zal eventjes mijn mening onderbouwen. De reden waarom ik Delete zijn nieuwere platen niet echt meer interessant vind is omdat ik merk dat hij steeds toegankelijker gaat produceren, nu hoeft dat natuurlijk helemaal geen probleem te zijn maar het word hierdoor wel een stuk minder interessant. Ik mis gewoon die diepgaande gated kicks met de creatieve sounds wat ik van hem gewend was. De geluiden die ik nu tegen kom in zijn platen zijn veel al geluiden wat 'iedereen' gebruikt, de screeches, supersaws en dergelijke.. Ook over zijn kicks zit inmiddels distortion waardoor het eigenlijk geen gated kicks meer zijn. Met alle respect maar een plaat als dit kan toch écht niet vergeleken worden met bijvoorbeeld Proximity to Extinction of iets recenter The End.wrote:Delete is sinds afgelopen jaar wel behoorlijk afgezakt zeg..