Last edited by Paultheone on 09 Jan 2016 13:37, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
2x Live mogen aanschouwen, Ik kijk hier echt bizar naar uit om op Qlimax weer te kunnen horen. Dit nummer was 1 van de hoogtepunten van Loudness voor mij.
Kippenvel bij die break en als de melodie inklapt.
Draai deze a.u.b. op Qlimax.
Draai deze a.u.b. op Qlimax.
Dit inderdaadwrote: Draai deze a.u.b. op Qlimax.
Onwijs goed dit, erg benieuwd naar de kicks in betere kwaliteit.
Gruwelijk vet, die vocals ookwrote: Onwijs goed dit, erg benieuwd naar de kicks in betere kwaliteit.
Ik ga er trouwens gewoon van uit de kicks dik in orde zijn
Ik hoor een vergelijkbaar sfeertje als in Land Van remix, dat gecombineerd met Delete kicks (weet niet?). Moet wel dik worden.
Ja daar ga ik ook blind vanuit, maar ben toch benieuwd hoe ze klinken haha. Aangezien dit wel even een iets andere track is, verwacht ik dat het allemaal toch net wat anders in elkaar zit.wrote:Gruwelijk vet, die vocals ookwrote: Onwijs goed dit, erg benieuwd naar de kicks in betere kwaliteit.![]()
Ik ga er trouwens gewoon van uit de kicks dik in orde zijn
Maagoed weet 100% zeker dat we dat zaterdag bij Qlimax wel gaan horen!
Ahh dat was deze, gvd wat was ie vet.
Ik vind die Boulevard of Broken dreams remix die daarna komt veel vetter eigenlijk 
Dat is Delete & Deetox - Alonewrote:Ik vind die Boulevard of Broken dreams remix die daarna komt veel vetter eigenlijk
oh haha stom van me.wrote:Dat is Delete & Deetox - Alonewrote:Ik vind die Boulevard of Broken dreams remix die daarna komt veel vetter eigenlijk
wrote:Dat is Delete & Deetox - Alonewrote:Ik vind die Boulevard of Broken dreams remix die daarna komt veel vetter eigenlijk
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
-
S
Echt kippenvel van dat Qilmax filmpje, wat een magistraal gevoel moet dat toch zijn, in je eentje op zo'n gigantische stage voor 30.000 (?) man.
Enorm vet nummer! Die kicks onder zo'n melodie is echt
Enorm vet nummer! Die kicks onder zo'n melodie is echt
Heb alleen echt 3x niks met die vocals. Maar die melodie + kicks moet live ontzettend fijn klinken. Deze moet ik horen 
Ik dacht net hetzelfde, zou echt in tranen kunnen uitbarsten mocht ik naar draaienwrote:Echt kippenvel van dat Qilmax filmpje, wat een magistraal gevoel moet dat toch zijn, in je eentje op zo'n gigantische stage voor 30.000 (?) man.
-
B
Wat een plaat zeg 
Delete kicks door de Gelredome, wie had dat een paar jaar geleden kunnen denken 
Deetox die op Qlimax staat, wie had dat 2 jaar geleden kunnen bedenken.wrote:Delete kicks door de Gelredome, wie had dat een paar jaar geleden kunnen denken
Zoveel negatievelingen, maar vind het gewoon ongelofelijk vet voor haar dat ze die kans krijgt, en dat Q-dance haar die kans durft te geven. Ze heeft mij in ieder geval nog nooit teleurgesteld. En producties als dit bewijzen dat ze haar plek absoluut verdient heeft (in mijn ogen).
Mweh, niet helemaal mee eens. Een plek op Qlimax heeft ze in mijn opinie (nog) niet verdiend. Radical Redemption, Digital Punk (Ja, zelfs hij) en E-Force verdienen het in mijn ogen eerder om op Qlimax te staan. Frequencerz hebben het bijvoorbeeld echt verdiend om op Qlimax te staan.wrote:
Deetox die op Qlimax staat, wie had dat 2 jaar geleden kunnen bedenken.
Zoveel negatievelingen, maar vind het gewoon ongelofelijk vet voor haar dat ze die kans krijgt, en dat Q-dance haar die kans durft te geven. Ze heeft mij in ieder geval nog nooit teleurgesteld. En producties als dit bewijzen dat ze haar plek absoluut verdient heeft (in mijn ogen).
Dat doet echter niets af aan het feit dat Deetox zich geweldig ontwikkeld heeft. Ze is enorm goed bezig en deze set is meer dan prima.
Ik begrijp je punt, en we hoeven die discussie natuurlijk niet wer uitgebreid op te pikken, maar persoonlijk ben ik erg blij met Deetox ipv Digital Punk/Radical/Crypsis enzv. Die lui hebben we nu al zo vaak voor de kiezen gehad. Ik vind het juist wel lef tonen om gewoon te zeggen, 'fuck it, wij vertrouwen haar. Die gaat mooi als een na laatste act op Qlimax draaien.'
Zeker. Prachtig om haar enthousiasme op het podium te zien. Heerlijk om te zien. Daarnaast heeft ze zich echt enorm sterk ontwikkeld, dus ik ben benieuwd wat 2016 haar brengt.wrote:Ik begrijp je punt, en we hoeven die discussie natuurlijk niet wer uitgebreid op te pikken, maar persoonlijk ben ik erg blij met Deetox ipv Digital Punk/Radical/Crypsis enzv. Die lui hebben we nu al zo vaak voor de kiezen gehad. Ik vind het juist wel lef tonen om gewoon te zeggen, 'fuck it, wij vertrouwen haar. Die gaat mooi als een na laatste act op Qlimax draaien.'