AT nog nooit live gehoord maar wat ik er thuis van hoor boeit me dat ook niet echt. En die kick.. sorry maar hard is imo toch echt iets anders.wrote:Syndrome heb ik dan weer niet gehoord, maar van de andere tracks kan ik niet echt zeggen dat het soft is, AT had afgelopen zaterdag weer een van de hardste kicks op de TC stage.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Delete - Advanced Technology / Syndrome (SPOON023)
- Label
- Spoontech
- Catalogue number
- SPOON023
- Advanced TechnologyYouTube
- SyndromeYouTube
Als er dan toch een discussie is binnen de raw stroming haak ik ook even aan.
Als ik de Donkey Rollers platen van tegenwoordig enorm hard aan zet, hebben de buren er nauwelijks last van.
Met platen van Delete staan ze direct voor de deur. Ik moet zeggen dat de kicks van Advanced Technology ook zachter zijn dan wat ie normaal doet. Maar die in Syndrome gaan hard zat imo!
On-topic; ik vind deze platen allebei enorm tof. Syndrome de vetste.
Als ik de Donkey Rollers platen van tegenwoordig enorm hard aan zet, hebben de buren er nauwelijks last van.
Met platen van Delete staan ze direct voor de deur. Ik moet zeggen dat de kicks van Advanced Technology ook zachter zijn dan wat ie normaal doet. Maar die in Syndrome gaan hard zat imo!
On-topic; ik vind deze platen allebei enorm tof. Syndrome de vetste.
wat voor kicks vind jij wel hard dan?wrote:AT nog nooit live gehoord maar wat ik er thuis van hoor boeit me dat ook niet echt. En die kick.. sorry maar hard is imo toch echt iets anders.wrote:Syndrome heb ik dan weer niet gehoord, maar van de andere tracks kan ik niet echt zeggen dat het soft is, AT had afgelopen zaterdag weer een van de hardste kicks op de TC stage.
Nu vertel je ons wat jouw buren harde kicks vinden en niet wat je zelf vindtwrote:Als er dan toch een discussie is binnen de raw stroming haak ik ook even aan.
Ik vind deze tracks amateuristisch klinken en niet zo heel erg boeiend. Misschien verandert mijn mening zodra ik dit op een feest hoor.
Vind het allebei niet echt wat. Syndrome zou ik wel eens op een feest willen horen, dat zal best hard gaan 
Je kan de kicks niet mooi vinden, maar niet hard? Oke, deze 2 tracks hebben misschien niet keiharde kicks maar hij heeft platen die msischien wel bijna de hardste hardstyle kicks hebben ::pwrote:AT nog nooit live gehoord maar wat ik er thuis van hoor boeit me dat ook niet echt. En die kick.. sorry maar hard is imo toch echt iets anders.wrote:Syndrome heb ik dan weer niet gehoord, maar van de andere tracks kan ik niet echt zeggen dat het soft is, AT had afgelopen zaterdag weer een van de hardste kicks op de TC stage.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Dat jij platen met pauperkicks wie torenhoog pitchen lekker vind hoor je ons toch ook niet over klagen? Vind dit echt weer een trieste reactie :')wrote:Wat een meuk echt.. Hardtraxx op z'n smalst hier. Dit klinkt toch nergens naar :')
Het is Gangsterdwerg, die moet je allang niet meer serieus nemen 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Doe allemaal eens aardig tegen m'n buurman!
Anyway, Syndrome is gaaf. AT heeft een seismic achtige kick, heerlijk. Climax daarvan vind ik super gaaf!
Anyway, Syndrome is gaaf. AT heeft een seismic achtige kick, heerlijk. Climax daarvan vind ik super gaaf!
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
vind dit soort kicks eigenlijk ook wel heel erg lekker. is leuk om t weer te horen.
alleen vind ik de climax van syndrome gewoon weg vreselijk. maar dat is natuurlijk smaak gebonden.
zou over t algemeen wel vaker dit soort kicks willen horen.
alleen vind ik de climax van syndrome gewoon weg vreselijk. maar dat is natuurlijk smaak gebonden.
zou over t algemeen wel vaker dit soort kicks willen horen.
-
DHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
- last seen Sep 2014
syndrome

De punch is wel hard maar de tail is dof en hol en ja... niet hard dus.wrote:Je kan de kicks niet mooi vinden, maar niet hard? Oke, deze 2 tracks hebben misschien niet keiharde kicks maar hij heeft platen die msischien wel bijna de hardste hardstyle kicks hebben ::pwrote:AT nog nooit live gehoord maar wat ik er thuis van hoor boeit me dat ook niet echt. En die kick.. sorry maar hard is imo toch echt iets anders.wrote:Syndrome heb ik dan weer niet gehoord, maar van de andere tracks kan ik niet echt zeggen dat het soft is, AT had afgelopen zaterdag weer een van de hardste kicks op de TC stage.
@ Jurheinen: Kansloze opmerking, dit heeft niks met pitchkicks te maken, als je even het topic zou doorlezen dan had je ook gemerkt dat het me niet om de vergelijking nu-raw gaat maar om bagger-kwaliteit. Het is idd heel erg raw, geen probleem mits de kwaliteit goed is. Daar gaat t mis.
@ XtD: Wie jij serieus neemt moet je zelf weten..
Hier ook, heerlijke track is dat zegwrote:Advanced Technology gekocht![]()
![]()
Echt hewrote:Hier ook, heerlijke track is dat zegwrote:Advanced Technology gekocht![]()
]
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
vind dit niet echt vet klinken..
Heeft puur met smaak te maken bij dit soort tracks, ik laat hem liggen
Heeft puur met smaak te maken bij dit soort tracks, ik laat hem liggen
Allebei heerlijke tracks. Zou Advanced Technology graag nog een keer live horen 
-
LHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2012
- last seen Jun 2018
Als het goed is zou deze vinyl vandaga gereleasd zijn:D Toppertje dit!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
delete 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
tomac?wrote:Wildstylerzwrote:delete