Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Degos & Re-Done - Warrior E.P
HS EP 3 tracks

Degos & Re-Done - Warrior E.P (THER049)

Label
Theracords
Catalogue number
THER049
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Update we gaan de rls nu MAANDAG uitbrengen exclusief op hardstyle.com
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Zeer triest vind ik persoonlijk ...
Zonde dit
C
DjThera wrote:
Oxbow wrote:Hij is al gelekt :D
Vanwaar de vrolijke smiley? Ik vind t behoorlijk klote aangezien t betekent dat iemand die de promo's krijgt blijkbaar niet te vertrouwen is en zkr als t ook nog de ruwe versies zijn, krijgen veel mensen de release anders te horen zoals ie bedoeld is...

Oftewel, beter lekt ie gewoon op de release datum :-p
Onvoorstelbaar. Maar toch nog beetje geluk bij ongeluk, als ze nog niet gemasterd zijn. Zullen velen hem in ieder geval niet zo snel draaien. Mag ik hopen!

----
R-Tillary wrote: In Degos & Re-Done style: Lekkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!
Deze release is inderdaad Lekkaaaaaaaah! :P Vooral Outside The Box! :drool:
C
DjThera wrote:Update we gaan de rls nu MAANDAG uitbrengen exclusief op hardstyle.com
Je hebt intussen alweer gereageerd. Wel erg dat dit zo moet helaas, maar wel goede oplossing denk ik zo! :yes:
S
Zo'n kansloze dewd:
i think it's DiZzorder's fault. You can't trust that guy.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Dat is idd erg slecht, dit is de eerste x dat iets bij ons lekt. Weet dan ook 100% zkr dat t niemand intern bij ons is ;)
Hardtraxxer
324 posts member since 2010
last seen Dec 2015
stefaneke wrote:Zo'n kansloze dewd:
Bron?
S
westlife wrote:
Bron?
Internet
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
nou das ook lekker .... kenne me naam ook al niet goed schrijven!
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Lekker kansloos dit... 1e release van D&R en dan verneukt iemand dat gewoon! :x
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wel kut voor de artiesten, maar des te beter voor mij want nu kan ik de tracks maandag al beluisteren :woot:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Aghja dingen lekken wel vaker, life goes on...
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Jolle wrote:Wel kut voor de artiesten, maar des te beter voor mij want nu kan ik de tracks maandag al beluisteren :woot:
haha dat idd wel :P
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
Wat een kneuzen die dit lekken en zelfs ook contact hebben met zon warez groep.....

Vraag is hoeveel mensen hebben die shit gekregen hebben en waarom krijgt men die promos als ze t daarna op inet pleuren.

hoop voor theracords ook nie dat dit vaker gaat gebeuren. Degene die dit lekt zalw aarschijnlijk nog meer promo's krijgen in de toekomst en zal deze waarschijnlijk weer online gooien :sick: :sick:
Artiest
1973 posts member since 2009
Jay wrote:Degene die dit lekt zalw aarschijnlijk nog meer promo's krijgen in de toekomst en zal deze waarschijnlijk weer online gooien :sick: :sick:
De promo pool zal uiteraard herzien worden.
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
Jammer dat zoiets weer voortijdig moet lekken, ik wacht lekker op de officiele release van theracords. Zonde dat dit vervroegd is, maar des te eerder we hem kunnen kopen.
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Echt triest :/

Koop hem wel als hij op Juno staat Wave bestandje:D
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Persoonlijk hoop ik dat bij de grote labels ook meer gelekt wordt. Vind deze nummers persoonlijk niet zo vet dus ik heb er ook niet zoveel aan :/ Wel lullig voor de artiesten natuurlijk maarja tegenwoordig staat alles al op forums zodra het uitkomt dus dat boeit ook niet zoveel. De mensen die van plan waren om te kopen zullen nu nog steeds kopen en de mensen die niet van plan waren om te kopen zullen nu ook nog steeds niet kopen dus wat dat betreft boeit het eigenlijk niet zoveel. Behalve dan dat iedereen de muziek nu eerder heeft. Dus wat mij betreft een positief iets!
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Gangsterdwerg wrote:Persoonlijk hoop ik dat bij de grote labels ook meer gelekt wordt. Vind deze nummers persoonlijk niet zo vet dus ik heb er ook niet zoveel aan :/ Wel lullig voor de artiesten natuurlijk maarja tegenwoordig staat alles al op forums zodra het uitkomt dus dat boeit ook niet zoveel. De mensen die van plan waren om te kopen zullen nu nog steeds kopen en de mensen die niet van plan waren om te kopen zullen nu ook nog steeds niet kopen dus wat dat betreft boeit het eigenlijk niet zoveel. Behalve dan dat iedereen de muziek nu eerder heeft. Dus wat mij betreft een positief iets!
helemaal mee eens :thumbup:
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Gangsterdwerg wrote:Persoonlijk hoop ik dat bij de grote labels ook meer gelekt wordt. Vind deze nummers persoonlijk niet zo vet dus ik heb er ook niet zoveel aan :/ Wel lullig voor de artiesten natuurlijk maarja tegenwoordig staat alles al op forums zodra het uitkomt dus dat boeit ook niet zoveel. De mensen die van plan waren om te kopen zullen nu nog steeds kopen en de mensen die niet van plan waren om te kopen zullen nu ook nog steeds niet kopen dus wat dat betreft boeit het eigenlijk niet zoveel. Behalve dan dat iedereen de muziek nu eerder heeft. Dus wat mij betreft een positief iets!

Jij zal dus zo een triest ventje z >.< ijn als je een promo van een vriend krijgt van ze werk zet je hem gelijk online.
Aangezien je hoopt dat er meer gelekt gaat worden:X
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Als ik het 1 label lekken niet gun is het Theracords wel. Maar volgens mij is die promo-pool de laatste tijd erg uitgebreid als ik zie wie ineens Thera promo's draaien. Zou zeker ff een aantal eruit gooien.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Delcone wrote:

Jij zal dus zo een triest ventje z >.< ijn als je een promo van een vriend krijgt van ze werk zet je hem gelijk online.
Aangezien je hoopt dat er meer gelekt gaat worden:X
Nu verdraai je toch echt mijn woorden. Als iemand mij een promo geeft dan zal ik hem niet online gooien want ik ben te vertrouwen. Maar als iemand anders promo's heeft vind ik het niet erg als hij ze online gooit :D
D
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2010
last seen Apr 2011

ook mee eens :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Dakpan wrote:Als ik het 1 label lekken niet gun is het Theracords wel. Maar volgens mij is die promo-pool de laatste tijd erg uitgebreid als ik zie wie ineens Thera promo's draaien. Zou zeker ff een aantal eruit gooien.
Ja die indruk had ik ook al. Ook wat commercielere dj's die het beginnen te draaien.

Het kunnen ook mensen zijn die het Theracords niet gunnen. :/
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Rik wrote:
Dakpan wrote:Als ik het 1 label lekken niet gun is het Theracords wel. Maar volgens mij is die promo-pool de laatste tijd erg uitgebreid als ik zie wie ineens Thera promo's draaien. Zou zeker ff een aantal eruit gooien.
Ja die indruk had ik ook al. Ook wat commercielere dj's die het beginnen te draaien.

Het kunnen ook mensen zijn die het Theracords niet gunnen. :/
het niet gunnen denk ik niet. deze mensen krijgen promos in vertrouwen en geven het aan mensen die zij denken te kunnen vertrouwen

aangezien het 2 van hetzelfde label zijn, zou ik eerder aan diefstal denken