Outside the box is wel schandalig hard 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- WarriorYouTube
- Outside The BoxYouTube
- Take A TripYouTube
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
-
PHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2011
- last seen Oct 2022
Outside the box is echt ziekelijk hard. Vet nummer.
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Ik zet Outside the Box elke keer weer opnieuw aan. Zelfs op mijn armzalige installatie klinkt ie hard 
oeh nogm aar 2 daagjes
release dit
-
D
blijft een hele dikke release dit
over 2 dagen ga ik die zekers kopen
over 2 dagen ga ik die zekers kopen
Ik vind het best een leuke release maar ze hebben beter gepresteerd... dit is zeker goed voor theracords, en ik moet me nu even goed onderbouwen want ik weet dat ik me op glad ijs bevind.
Ik vind het zo raar dat, in mijn ogen, de beste tracks op theracords niet van de artiesten komen die er het meest releasen(thera, geck-o etc). Vind het namelijk altijd wel iets hebben die platen maar het mist iets. Ik bedoel dat je geen pitchkicks(of rondvliegende kicks, de belachelijke benaming voor pitchkicks aangezien het doet vermoeden dat pitchkicks een soort ongeleid projectiel in een track zijn) is niet erg, er zijn zat vette tracks die dat niet hebben. Maar kom op, een beetje distortion of een wat langere basstail(kortweg expirimenteer wat!) eronder zo nu en dan maakt het niet zo eentonig.
Maarja, wie ben ik...
Ik vind het zo raar dat, in mijn ogen, de beste tracks op theracords niet van de artiesten komen die er het meest releasen(thera, geck-o etc). Vind het namelijk altijd wel iets hebben die platen maar het mist iets. Ik bedoel dat je geen pitchkicks(of rondvliegende kicks, de belachelijke benaming voor pitchkicks aangezien het doet vermoeden dat pitchkicks een soort ongeleid projectiel in een track zijn) is niet erg, er zijn zat vette tracks die dat niet hebben. Maar kom op, een beetje distortion of een wat langere basstail(kortweg expirimenteer wat!) eronder zo nu en dan maakt het niet zo eentonig.
Maarja, wie ben ik...
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
Huh, Ik heb deze toch alwel een tijdje hoor 
wrote:Vanwaar de vrolijke smiley? Ik vind t behoorlijk klote aangezien t betekent dat iemand die de promo's krijgt blijkbaar niet te vertrouwen is en zkr als t ook nog de ruwe versies zijn, krijgen veel mensen de release anders te horen zoals ie bedoeld is...wrote:Hij is al gelekt
Oftewel, beter lekt ie gewoon op de release datum :-p
Neeeewrote:Ik bedoel dat je geen pitchkicks(of rondvliegende kicks, de belachelijke benaming voor pitchkicks aangezien het doet vermoeden dat pitchkicks een soort ongeleid projectiel in een track zijn) is niet erg, er zijn zat vette tracks die dat niet hebben. Maar kom op, een beetje distortion of een wat langere basstail(kortweg expirimenteer wat!) eronder zo nu en dan maakt het niet zo eentonig.
Maarja, wie ben ik...
Lange basstails maakt de kick soft. Er zit ongelofelijk veel kracht in de punch van de kicks van met name Geck-o en Thera. Ik hoorde laatst Da Hoort Nie op een goed systeem en daarna werd Noctus Noa gedraaid, ik dacht dat Noctus Noa nog wel redelijk hard was, maar wat een verschil zeg
gekocht? :')wrote:Huh, Ik heb deze toch alwel een tijdje hoor
wss gewoon een preview gedownload van internet ofso
De tracks zijn gelekt, dus ze waren al een tijdje beschikbaar in het illegale circuit (het uploaden ervan is illegaal!). Maar volgens mij waar deze versies nog niet gemastered.
wrote:gekocht? :')wrote:Huh, Ik heb deze toch alwel een tijdje hoor
wss gewoon illigaal gedownload van internet ofso
Theracords tracks moet je gewoon live horen, daar komt het op neer. Net als bij early (vind ik dan) komt het thuis lang niet zo goed over als op een feest, terwijl het verschil bij de andere hedendaagse hardstyle lang niet zo groot is.wrote:Ik vind het best een leuke release maar ze hebben beter gepresteerd... dit is zeker goed voor theracords, en ik moet me nu even goed onderbouwen want ik weet dat ik me op glad ijs bevind.
Maarja, wie ben ik...
Wat een knaller is Warrior, vooral die intro met die geluidjes die ook in de Ding Dnog remix zitten 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Lekker boeiend, zijn mening is dus dat ie het niks vindt.wrote:Plaats dan nikswrote:Nee.
Kort, maar krachtig
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
hoe kan je dit in godsnaam niks vinden???wrote:Nee.
Lekkere release. Vind alleen bij de climax van Warrior de geluiden op de achtergrond te overheersend.. Hadden imo wat minder hard gemogen. Outside The Box is echt een knaller en Take A Trip ook lekker. 
Ik vind het anders ook niet heel boeiend eerlijk gezegd. Ik had een voorkeur voor de tracks van die Mythica-release, dat kan toch prima?wrote:hoe kan je dit in godsnaam niks vinden???wrote:Nee.