Dat begin
De rest boeit me dan al niet meer, ik lag bijna onder mn bureau van het lachen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Dit is zo al zoo vaak gedaan in zowel de hardcore als de hardstyle
beukplaat oké maar laat die vocals dan gewoon weg. Maargoed, als ik het topic zo doorkijk zijn er kennelijk wel weer genoeg mensen die het grapje nog niet kennen en het leuk vinden...
Dus als het al een keer (Of meerdere keren) is gedaan, mag je het de keer daarna niet meer leuk vinden?
En stel dat mensen het nog niet eerder hebben gehoord en dit de 1e keer is, wat dan nog?
En stel dat mensen het nog niet eerder hebben gehoord en dit de 1e keer is, wat dan nog?
Ach ja het zal wel een raar trekje van mij zijn dan maar als ik 10x dezelfde mop hoor gaat de lol er op zich wel vanaf!wrote:Dus als het al een keer (Of meerdere keren) is gedaan, mag je het de keer daarna niet meer leuk vinden?
Er zijn genoeg grappige dingen die ik tienduizendkeer kan horen en leuk blijven.
wrote:Jezus wat was deze vet gister.
He dimitri
je vind hem vast goed, je wilt hem vast remiksen

Ik moet huilen, ik heb deze track dus blijkbaar gemist?wrote:wrote:Jezus wat was deze vet gister.![]()
![]()
Wie draaide 'm?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Geminizers
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Haha supervet! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Briljant rammen 
Haha die vocals zijn vast ingesproken door Thijs
. Verder heerlijke beukplaat, benieuwd hoe die het live doet!
Vocals doen me denken aan: "He Dimitri. Joaa. Ik heb ook een houseplaatje gemaakt, je vind m vast goed en je wilt m vast remixen''.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Hahaha, Inderdaad zat er net aan tedenken!wrote:Vocals doen me denken aan: "He Dimitri. Joaa. Ik heb ook een houseplaatje gemaakt, je vind m vast goed en je wilt m vast remixen''.
Mede doordat vind ik de vocals niet echt grappigwrote:Vocals doen me denken aan: "He Dimitri. Joaa. Ik heb ook een houseplaatje gemaakt, je vind m vast goed en je wilt m vast remixen''.
Voor de rest is de plaat wel dik!