Last edited by Calmdowner on 18 Jun 2013 09:49, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Ik vind de screeches iets té forcerend klinken, kicks klonken prima.
Ja echt wel, want dat kan je al na 50 sec LQ preview zeggen :')wrote:en weer een dikke parel van D&R
als je op hardshore bent geweest kun je dat volgens mij toch echt wel zeggenwrote:Ja echt wel, want dat kan je al na 50 sec LQ preview zeggen :')wrote:en weer een dikke parel van D&R
1. Dan was het alsnog maar 50 seconden? Of de filmer is een heikneuter die te laat begint met filmen.
2. Nog steeds overdreven om een plaat een parel te noemen als je hem pas 1 keer hebt gehoord.
2. Nog steeds overdreven om een plaat een parel te noemen als je hem pas 1 keer hebt gehoord.
Was jij op Hardshore ja? Ilja ook? Had gezegd danwrote: als je op hardshore bent geweest kun je dat volgens mij toch echt wel zeggen
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
je kan wel degelijk een plaat een parel noemen ook al heb je hem pas 1x live gehoordwrote:1. Dan was het alsnog maar 50 seconden? Of de filmer is een heikneuter die te laat begint met filmen.
toen ik Sounwaves voor het eerst hoorde (dat was ook live) wist ik ook meteen dat het een parel was
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
zeurpietwrote:1. Dan was het alsnog maar 50 seconden? Of de filmer is een heikneuter die te laat begint met filmen.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Wat een geweld 
dit is echt een bizar vet nummer 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Weet niet welke feesten jij bezoekt waar ze maar 50 seconden van een nummer laten horen?wrote:1. Dan was het alsnog maar 50 seconden? Of de filmer is een heikneuter die te laat begint met filmen.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Klinkt erg vet! 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Mister Willy!

-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Vind het helemaal niks helaas, eerder een bij elkaar geraapt zooitje dan een mooie compositie.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Beest van een plaat
Heeeeerlijk!!! elke release is compleet anders als de vorige, echt super vet ook dit weer 
Als ik die screeches voor het eerst hoor in de break vind ik het vals klinken. In de climax vind ik ze eigenlijk wel passen op de 1 of andere manier. Verder een hoop drive en ook behoorlijk lekkere kicks, eigenlijk wat ik wel van D&R gewend ben 
View on YouTube
Betere kwaliteit alhoewel ik nu ff niet weet welke dingen ik moest veranderen om het filmpje hier goed neer te zetten
Betere kwaliteit alhoewel ik nu ff niet weet welke dingen ik moest veranderen om het filmpje hier goed neer te zetten