Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Haha wat een gasten ook. Lekkere track btw! klinkt veelbelovend.
Vet, kick klinkt lekker diep in LQ.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Klinkt tot nu toe erg lekker!
Interesse is gewekt!
Interesse is gewekt!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:Klinkt tot nu toe erg lekker!![]()
Interesse is gewekt!
Wat een baas is ´t ook
De track klinkt weer als een standaard D&R plaat, waar uiteraard niks mis mee is 
Ja! Ze zijn echt keigrappig in dit filmpje enzo hahahhahahahhahawrote:Haha wat een gasten ook.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Nice, beetje in het yes we know stijltje zo te horen 
Haha echt hewrote:Ja! Ze zijn echt keigrappig in dit filmpje enzo hahahhahahahhahawrote:Haha wat een gasten ook.
Klinkt wel goed! Doet me een beetje denken aan Yes We Know eigenlijk.
Edit: Raw-Vizion was me voor
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Eens met H-J en Raw-Vision. Alleen vind ik deze tot nu toe niet zo heel goed klinken, even wachten op een HQ dan maar 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Nog niemand die zeurt over dat trage bpm op een gegeven moment. Goh, wat een verrassing 
okwrote:Ja! Ze zijn echt keigrappig in dit filmpje enzo hahahhahahahhahawrote:Haha wat een gasten ook.
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Zo te merken begint de puberfase bij Dakpan pas laatwrote:Ja! Ze zijn echt keigrappig in dit filmpje enzo hahahhahahahhahawrote:Haha wat een gasten ook.
Maak iets van je leven kerel
+1, krijg je met iemand die zich voedt met kut opmerkingen :')wrote: Over arrogant gesproken..
Ook gewoon schaamteloos z'n avatar jattenwrote:Over arrogant gesproken..wrote:Ja! Ze zijn echt keigrappig in dit filmpje enzo hahahhahahahhahawrote:Haha wat een gasten ook.
Als ik dan toch al arrogant word genoemd, kan ik mezelf nog wel tot trendsetter verklaren.wrote: Ook gewoon schaamteloos z'n avatar jatten
-
J
Ik wist niet dat MSN nog bestond, ik voel me daar tegenwoordig veel te stoer enzo voor.
Overigens heb ik normaal niks met D&R, maar vind dit wel wat hebben.
Overigens heb ik normaal niks met D&R, maar vind dit wel wat hebben.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Klopt.wrote:Ja! Ze zijn echt keigrappig in dit filmpje enzo hahahhahahahhahawrote:Haha wat een gasten ook.
Plaatje klinkt wat simpel, klinkt nog niet echt als een dikke knaller. Ben toch wel benieuwd naar HQ.
Ik wacht even op hogere kwaliteit voor een beoordeling. Meestal moet ik ff wennen aan D&R platen.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Het klinkt al mooi, enkel weer van die dubstep elementen die erin zitten kunnen mij echt gestolen worden, jongens toch, is dit nog steeds niet verdwenen? 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
dit heb ik ook.. zeker met de laatste 2 releases van D&R. wacht even op HQwrote: Meestal moet ik ff wennen aan D&R platen.
Niet echt grappig
meer gewoon droog dat ie tussendoor filmpie aant kijken is. Track klinkt aardig dik, hopelijk snel een HQ 
-
N
Doe normaal en gooi gewoon een preview online. Hier houd ik niet zo van. Kan mij het schelen dat hij TV ligt te kijken, al twee kratten op heeft in een jaar en een lelijk huis heeft.
-
N
It has just begun...wrote:Het klinkt al mooi, enkel weer van die dubstep elementen die erin zitten kunnen mij echt gestolen worden, jongens toch, is dit nog steeds niet verdwenen?