Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 55 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Degos & Re-Done - Die Slowly
HS Single

Degos & Re-Done - Die Slowly (NBN003)

Label
Nightbreed Noctural
Catalogue number
NBN003
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Via de announcement dat de heren naar Nightbreed is de video van Die Slowly al te vinden, als easter egg :D

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Ik hoop maar dat deze heren niet dit soort kicks blijven maken nu ze bij Nightbreed zitten, zeker aangezien de beste mannen stukken beter kunnen, al vrees ik ervoor. Dit is zo'n typische ''tok''-kick die tegenwoordig erg goed aanslaat, maar ik kan hier helaas echt totaal niets mee.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Ik vind deze kicks ook echt enorm lelijk, zeker niet wat ik gewend ben van deze heren.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 58 minutes ago
zo kut vind ik de kick nou ook weer niet, verder leuk plaatje
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Ik vind dit echt een ziek vette track, stond ook met mijn mond open toen Freqz deze draaide op Defqon. Ik vind de kick ook echt ziek lekker!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Vette plaat, alleen die kicks verpesten het voor mij.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Heerlijke plaat! Kicks dreunen ook goed door!
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Heeeele vette plaat, kicks storen mij verder ook niet. Ik vind dat ze hier toch ook weer iets onderscheidends neerzetten ten opzichte van de eenheidsworst-scene waar we nu een beetje in zitten :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Erg vet! Passen perfect bij Nightbreed :)

Ik wil een collab met Myst zien :drool:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Heerlijke plaat. Flinke bak met drive en die melodie is lekker simpel, maar heel erg effectief.
Die typische 'tok' kicks kan ik eigenlijk ook wel waarderen ^^
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
jeffrey2107 wrote:zo kut vind ik de kick nou ook weer niet, verder leuk plaatje
S
Dikke plaat hoor :woot:. Heb normaal nooit wat met deze heren maar dit klinkt echt vet!
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Degos & Re-Done - Die Slowly (NB???)

Label: Nightbreed Records
WEB release: 22/09/2016

Sample:
View on YouTube
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Echt een sicke track, dit past wel bij Nightbreed. Van mij mogen ze zo door gaan! :thumbsup:

Hij is btw uitgebracht op Nightbreed Nocturnal (NBN03), een sublabel van Nightbreed voor 'speciale' releases.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
D&R weten me al jaren niet meer te boeien. Maar door hun historie blij ik het toch altijd even proberen. Ook door de nieuwe start die ze gemaakt hebben.

De kicks zijn er in ieder geval heel erg op achteruit gegaan. Wat een slappe holle kicks zeg. De break die daarop volgt is wel vet gedaan. De kicks verpesten daarna de complete track. Als dit het straatje is dat ze blijven volgen wordt het weer niks voor mij.
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Ik vind dat ze de laatste tijd met elke track die ze uitbrengen een stapje achteruit gaan. Jammer :(
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Vind de melodie heel gaaf maar daar is ook alles wel mee gezegd. Met de kicks kan ik helaas helemaal niets. Degos & Re-Done zijn de laatste jaren ook niet meer wat ze imo moeten zijn na platen als Outside The Box, Dancing & Salsa, erg jammer. :(
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Zoals hiervoor ook al een aantal keer gezegd: Ik vind eigenlijk alles aan deze track best wel vet (gave break, leuke melo, goeie vocals, etc.), behalve de kicks. :x
Zal 'm daardoor toch niet heel vaak opzetten helaas.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Naad wrote:Zoals hiervoor ook al een aantal keer gezegd: Ik vind eigenlijk alles aan deze track best wel vet (gave break, leuke melo, goeie vocals, etc.), behalve de kicks. :x
Zal 'm daardoor toch niet heel vaak opzetten helaas.
Serieus? Vind de kick namelijk super lekker!
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Ik vind de kick ook echt goed passen in deze track. Een van de betere raw tracks van dit jaar voor mij
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Snap eerlijk gezegd ook alle kritiek op de kick niet. Voor mij genoeg punch aanwezig, en vind het niet zo'n semi-harde kick waar 300 lagen distortion zijn opgepleurd. Beter dan de meeste farts die je tegenwoordig hoort. Verder doet de melodie me echt denken aan de millennium-hardcore tijd, wat sowieso gouuuud is ehhhh.
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Wat een geniale en veelzijdige producers blijven deze jongens toch ook, hele dikke plaat! :worship:
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Ik heb helaas geen verstand van produceren, maar in normale mensen taal vind ik dit soort kicks juist altijd een beetje geforceerd hard overkomen, terwijl er eigenlijk helemaal geen kracht en diepte achter zit. Verder vind ik de tok te overheersend.
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Ik vind dat er zeker wel kracht achter deze kicks zit, en heb hem ook een paar keer live gehoord en dat ging goed lomp. Zo hard als bijvoorbeeld de kicks in Funky Shit remix of Madley gaan ze natuurlijk niet, maar vind het verder zeker prima kicks. Ook gebruiken ze in al hun nummers wel een andere kick, mede daardoor blijven ze me ook altijd boeien met hun producties.