Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Pitchkicks bij Degos & Re-Done???
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Al hoewel ik nooit pitchkicks had verwacht bij degos & re-done, is deze track echt geweldig 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Weer hele slechte kicks net als de vorige releases en waarom een anti? 
Intro en midintro zijn geniaal! Daarna zakt het compleet in, vind alleen de anti nog wel vet.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Vind je? Ik vind de melodie juist vet en had graag een climax willen horen. De anti vind ik trouwens klinken als een verkrachte....wrote:Intro en midintro zijn geniaal! Daarna zakt het compleet in, vind alleen de anti nog wel vet.
Hoe klinkt iemand die verkracht is dan?wrote:Vind je? Ik vind de melodie juist vet en had graag een climax willen horen. De anti vind ik trouwens klinken als een verkrachte....wrote:Intro en midintro zijn geniaal! Daarna zakt het compleet in, vind alleen de anti nog wel vet.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hoe kun je die ontzettend vette anti nou niet ontzettend vet vinden?!
Smaak, ik weet het sjemie.
Man wat lekker.
Smaak, ik weet het sjemie.
Man wat lekker.
Het is gewoon een langzame mainstream hardcore melodie, in ieder geval een synth die je daar vaak hoortwrote:Vind je? Ik vind de melodie juist vet en had graag een climax willen horen. De anti vind ik trouwens klinken als een verkrachte....wrote:Intro en midintro zijn geniaal! Daarna zakt het compleet in, vind alleen de anti nog wel vet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Heerlijke kicks vind ik persoonlijk, en de drive zit door de hele plaat heen. Midintro is subliem, de (anti)climax ietwat minder zo thuis maar live vond ik die wél erg vet. Wordt helaas nog lang wachten op een release.
Vind in deze plaat de anti eigenlijk best zonde. Die melodie is echt heerlijk.
heerlijke plaatje, kicks zijn erg goed tot dat ze pitchen, opbouw + melodie zijn erg mooi en als die anti erin knalt!!! 
Ze zijn kennelijk vergeten hoe ze fatsoenlijke kicks produceren.
Sounds zijn me ook allemaal weer net iets te schel.
Deze kicks zijn nog slechter dan de vorige.
Van mij mogen ze de Lomperkennie kick wel eens hergebruiken
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Doe mij d'r maar een zoals: Bite My Shit, Dancing, Dum-b-ass, Warrior, Retribution etc.wrote:Deze kicks zijn nog slechter dan de vorige.![]()
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ik vind de anti echt gruwelijk vet 
Zaterdag klonk deze echt zoo vet! ging ontzettend hard live 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Snap niet wat de mensen zo slecht aan de kick vinden
weer een bazenproductie zoals altijd! Ze stellen me nooit teleur 
Vind er ook niet zoveel aan. Degos & Re-Done kunnen me qua producties niet echt meer boeien. 
Alleen jammer van de melodie in de break, mij te mainstream hardcore achtig.
In de tijd van Evolved enzo waren dit echt helden, vind er nu niet zoveel meer aan.
Ben nog niet overtuigd. Kicks klinken niet helemaal lekker, wel benieuwd hoe ze live gaan.