Dat zou goed mogelijk zijn. Al zitten ze nu ook niet verkeerd op Mythica.wrote:geil geil geilheid
upcoming talents MF
deze heren hebben binnekort een label á la AVIO/Fusion te pakken als ze zo doorgaan!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
wrote:Dat zou goed mogelijk zijn. Al zitten ze nu ook niet verkeerd op Mythica.wrote:geil geil geilheid
upcoming talents MF
deze heren hebben binnekort een label á la AVIO/Fusion te pakken als ze zo doorgaan!
denk trouwens niet dat avio groter is dan mythica hoor
alleen meer gehyped
zeg dan scantraxx/fusion
Dit past totaal niet bij scantraxx, veels te mooi 
nee, veels te ruig/hard/rauw/duister enz.
Fusion zou nog kunnen, Tillt ook goed en avio idd ook. Maar ik denk dat ze wel goed zitten bij Mythica.
nee, veels te ruig/hard/rauw/duister enz.
Fusion zou nog kunnen, Tillt ook goed en avio idd ook. Maar ik denk dat ze wel goed zitten bij Mythica.
-
MHardtraxxer
- 153 posts member since 2010
- last seen Jul 2016
wrote:wrote:lekkere plaatjes opsichtoch overtreft dit die echte rauwe plaat SALSAAAh! niet
hopelijk qua mastering wel dan
hoe word een track precies gemasterd? en meot je daar n goeie studio voor hebben, gezien ik die kanttekeningen voornamelijk bij upcoming artiesten zie staan
Goede monitoren en een beetje hulp.wrote:wrote:wrote:lekkere plaatjes opsichtoch overtreft dit die echte rauwe plaat SALSAAAh! niet
hopelijk qua mastering wel dan
hoe word een track precies gemasterd? en meot je daar n goeie studio voor hebben, gezien ik die kanttekeningen voornamelijk bij upcoming artiesten zie staan
Je kan tegenwoordig ook tracks laten masteren. Dit kan voor een fatsoenlijke prijs bij verschillende mensen (Theracords doet dat ook onder andere), met een groter label kan iemand je in dat label vast wel helpen.
een track moet afgemixed worden door een artiest zelf en zou door het label (of die laat het doen) gemasterd moeten worden.
bij de vorige release van mythica was dit niet het geval maar deze zijn al wel gemasterd en klinken zeer fijn
bij de vorige release van mythica was dit niet het geval maar deze zijn al wel gemasterd en klinken zeer fijn
staat nu ook op astral:
https://www.astralmusic.com/#ps=1;v=det ... STYLE;pn=1
https://www.astralmusic.com/#ps=1;v=det ... STYLE;pn=1
Goede release zeg! Chause Chaos is lekker harde kick en een vette melodie.
Wat een release zeg. Alle 4 dikke knallers.
1.56 doet me denken aan een bekend liedje ? weet ff niet welke
1.56 doet me denken aan een bekend liedje ? weet ff niet welke
Edit : Coone - Black Submarine
goh, toen ik hem voor het eerste hoorde dacht ik het al meteenwrote:1.56 doet me denken aan een bekend liedje ? weet ff niet welke
handig als je even zegt welk nummerwrote:1.56 doet me denken aan een bekend liedje ? weet ff niet welke
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Busted! (y)
Lekkere releases
khou wel van hun stijltje 
kak! kom net 1 puntje te kort voor alle vier en bass modulators
dan zal ik eerst moeten wachten op mijn loon
dan zal ik eerst moeten wachten op mijn loon
vind cause chaos iets minder
maar de overige 3
(en eindelijk eens goed gemasterd
)
maar de overige 3
Komt hoogstwaarschijnlijk in de collectie!
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Vind cause chaos juist 1 van de betere! Evolve doet me weinig.. To tha bazzline daarvan vind ik de vocals echt te langdradig doorgaan maar de climax is welwrote:vind cause chaos iets minder
maar de overige 3![]()
)
ik zal ze eens opnieuw gaan luisteren, met zulke track heb ik meestal dat ik ze ff een paar keer moet horenwrote:Vind cause chaos juist 1 van de betere! Evolve doet me weinig.. To tha bazzline daarvan vind ik de vocals echt te langdradig doorgaan maar de climax is welwrote:vind cause chaos iets minder
maar de overige 3![]()
)
tot slot Busted klinkt ook lekker!