Dancing > bms , dikke platen 
Vind Bite My Shit best dik, alleen de break is veel te lang en vrij nutteloos imo.
Dancing is oke, maar niks speciaals. Mss na een paar keer luisteren wat beter.
wrote:Dancing
Huh? & Huh? Ik ben jullie beide kwijt..wrote:Die gast met die bril toch :-)wrote:Krijn maakt de tracks tochwrote:Heerlijk! Beide tracks hebben echt kicks die vooral live heel erg goed tot hun recht komen. Thuis zijn ze hard, maar live! Echt prima hoor Thijs & Peter!
?
wrote:Dancing > bms , dikke platen
Same here.wrote:2 zielen één gedachte.wrote:Bite my Shit
Begin klinkt goed, prima melodielijn en de kicks passen er lekker onder.
Vervolgens valt de melodielijn weg en lijkt het alsof ik naar een outro zit te luisteren (Vanaf 1:03 totaan 1:35)
Break is goed uitgewerkt, alleen een beetje saai imo
De volgende melodie geeft een beetje een hardcore feel mee, wat erg lekker is.
Al met al wel een oke plaatje, ben er niet door omver geblazen.
Dancing
Die screeches icm met die kicks komen heerlijk door.
En dan volgt er een stukje break wat net zoals bij Bity My Shit een beetje saai klinkt.
En dan vervolgens een climax met prima sounds alleen die kick eronder verpest het geheel helaas.
Hij voelt een beetje geforceerd aan heb ik het idee, vind het maar niks.
Bite My Shit had zoveel beter kunnen zijn met een iets "normalere" kick. Dit klinkt idd té geforceerd.
Bij mij ookwrote:De eerste theracords release die me een beetje boeit.
Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.
Vind je die kicks echt goed matchen van dancing bij de rest van het geheel? :owrote:Dancing is echt te vette shit.Ben er nog niet uit of die beter is dan de beste track van D&R, Outside The Box, maar dat bepaal ik wel als ik de full voluit heb kunnen blazen. Scoort iig erg hoog bij me.
Bite My Shit doet me weinig, hoorde hem al live op Q-Base als ik het goed herinner en daar vond ik hem ook niet zo vet.
Heb er niet zulke problemen mee als sommige hier. Vind zo'n grove kick helemaal niet misplaatst aangezien de melodie nou niet bepaald lief is.wrote:Vind je die kicks echt goed matchen van dancing bij de rest van het geheel? :owrote:Dancing is echt te vette shit.Ben er nog niet uit of die beter is dan de beste track van D&R, Outside The Box, maar dat bepaal ik wel als ik de full voluit heb kunnen blazen. Scoort iig erg hoog bij me.
Bite My Shit doet me weinig, hoorde hem al live op Q-Base als ik het goed herinner en daar vond ik hem ook niet zo vet.