Het gaat er mij vooral om dat ik het slechte tracks in vergelijking met vorige jaren, ik houd wél van mainstream Hardstyle, vond eerdere CD's vrij goed.wrote:Wat een absoluut gejank hier eigenlijk zeg. Verwachten jullie nou echt van Coone, nota bene ooit nog Jump producer, dat hij Theracords, Spoontech of iets dergelijks in een mix zou gooien? Want dat is wat een CD nu eenmaal is: een veredelde mix. Al jaren is er weinig tot niks van de Blue op de CDs te vinden, net als van de Green, Brown, Silver, Gold, Magenta en ga zo maar door. Mij hoor je ook niet zeiken dat ik Ophidian of Synapse op CD2 mis, omdat ik weet dat EA in janken uit zou barsten als hij die muziek zou horen.
Defqon is een feest met alle hardere stijlen, en dan vind ik de verdeling zoals hij nu is gewoon prima door populair (het blijft het grootste harder styles feest ter wereld) en gevarieerd (drie verschillende stijlen en alles komt nog terug op de 4e) goed te combineren.
Op welk label het uitgebracht is maakt me niet uit, op elk label komen tracks uit die ik goed of slecht vind.