Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

DEFQON.1 The Festival 2012 Live Registration (BYMDVD002)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
BYMDVD002

Source: q-dance.nl

Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Zeer netjes van Q-dance.

Hopelijk hebben ze nu ook door dat er nog steeds mensen zijn die niet alleen voor de mainstream house-hardstyle komen. Er staan niet voor niets 13 areas op dat festival, dan verwacht je op zn minst ook wat beelden van Black en Blue :D
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Overigens wel grappig dat ze het binnen de 2 weken "proberen" recht te zetten terwijl je anders zo'n 4 maanden moet wachten op de oorspronkelijke registratie :P
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
jambekkie wrote:hea
????

Wel chille actie van ze overigens.
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Er staat over die CD actie dat dat alleen geld voor mensen die hem besteld hebben(hadden) t/m 2 november. Dus als jij hem nu nog besteld krijg je ook nog die cd erbij of alleen die vanochtend nog besteld zijn?
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Murcie wrote:Er staat over die CD actie dat dat alleen geld voor mensen die hem besteld hebben(hadden) t/m 2 november. Dus als jij hem nu nog besteld krijg je ook nog die cd erbij of alleen die vanochtend nog besteld zijn?
Er staat tot en MET anders stond er wel alleen tot :P
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Fusionmania wrote:
Murcie wrote:Er staat over die CD actie dat dat alleen geld voor mensen die hem besteld hebben(hadden) t/m 2 november. Dus als jij hem nu nog besteld krijg je ook nog die cd erbij of alleen die vanochtend nog besteld zijn?
Er staat tot en MET anders stond er wel alleen tot :P
Ja maar er staat dat de CD's al de deur uit zijn, dus weet niet of ze nog een nieuwe lading opsturen. En anders gaat iedereen nu nog bestellen zodat ze die CD er ook nog bij krijgen
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Terecht dat ze het oplossen op deze manier. Als iemand zijn gat brand dan moet diegene op de blaren zitten, niks respect.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
wootum wrote:Goed opgelost natuurlijk, maar ik begrijp nog steeds niet waarom ze het zo niet meteen hebben gedaan.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
bRt_ wrote:Overigens wel grappig dat ze het binnen de 2 weken "proberen" recht te zetten terwijl je anders zo'n 4 maanden moet wachten op de oorspronkelijke registratie :P
Ik snap eigenlijk niet hoe snel dat kan, want een stuk video bewerken van DVD lengte kost echt enorm veel tijd. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ze dan hierop zetten om dat zo snel in elkaar te gooien.
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Ben benieuwd wat voor cd ze versturen
R
6 posts member since 2009
last seen Dec 2012
Rossieking wrote:Ben benieuwd wat voor cd ze versturen
Ik hoop op de liveset van Headhunterz tijdens DefQon.1!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
sanderovic wrote::lol: hardstyle.com zet hem te koop en plaatst een linkje op facebook. De eerste reactie: Jullie weten hoeveel klachten er zijn over deze prut DVD en toch maken jullie er reclame voor? Shame on you!!

Hardstyle.com daarop: Hoi ..., wij oordelen niet verder over dvd's of cd's. wij bieden deze items aan omdat er vraag naar is.
Tja Sander ik moest het echt kwijt... ;) Vind het inderdaad een goede reactie van Q-Dance maar stiekem iets te laat en heb toch een gevoel van mosterd na de maaltijd. Oh wee als ze op de Qlimax DVD alleen maar het podium laten zien, dan wordt ik woest :lol:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Khadber wrote:
bRt_ wrote:Overigens wel grappig dat ze het binnen de 2 weken "proberen" recht te zetten terwijl je anders zo'n 4 maanden moet wachten op de oorspronkelijke registratie :P
Ik snap eigenlijk niet hoe snel dat kan, want een stuk video bewerken van DVD lengte kost echt enorm veel tijd. Ik ben benieuwd hoeveel mensen ze dan hierop zetten om dat zo snel in elkaar te gooien.
Als het moet kan het opeens wel.
Overigens wel een degelijke actie. Volstaat wel dacht ik zo.
E
Die blu-ray is ook gewoon dvd-kwaliteit (of slechter), tering xd
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
Khadber wrote:
Kost helemaal niet zo veel tijd hoor.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Wel raar eigenlijk dat ze normaal 5 maanden nofig hebben en dat het nu in 2 weken kan :P

edit:Brt was me al voor :P
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Raymond wrote:
Rossieking wrote:Ben benieuwd wat voor cd ze versturen
Ik hoop op de liveset van Headhunterz tijdens DefQon.1!
xd
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Haha vond ik op youtube :P
View on YouTube
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Het is de Q-base cd pack met de 4 cd's

Image
Last edited by Rossieking on 06 Nov 2012 12:16, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Mooi hebbedingetje wel. :thumbsup:
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Jep, ik heb hem ook binnen. Tof album die van q-base, had hem nog niet. Leuk voor de collectie
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
mrazura wrote:Wel raar eigenlijk dat ze normaal 5 maanden nofig hebben en dat het nu in 2 weken kan :P

edit:Brt was me al voor :P
En ik was Brt al voor :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
kakabeeyo wrote:Haha vond ik op youtube :P
View on YouTube
LOL @ 6.58, die gozer heeft een Gele Triforce in z'n bek xd
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
hier al wat meer bekend over die nieuwe live registration? ondertussen al 2 weken verder?
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Waarschijnlijk krijgen we een cd omdat de 2 weken zijn verstreken >.<