Vorig jaar stond HC Remix van decibel anthem ook niet op decibel CD voor zover ik weetwrote:Er zal dus geen dubstyle & HC versie van unite gemaakt worden...
Anders hadden deze wel op de Cd gestaan toch?
Maar de HC versie:
View on YouTube
Vorig jaar stond HC Remix van decibel anthem ook niet op decibel CD voor zover ik weetwrote:Er zal dus geen dubstyle & HC versie van unite gemaakt worden...
Anders hadden deze wel op de Cd gestaan toch?
Ben ik helemaal met je eens. Als ze dan toch zo nodig HT moeten vervangen doe dan Darkstep/(hard)DnB ofzo dat is zo veel beter dan deze slappe dubstepzooi. Pavelow tracks vind ik wel leuk, maar had die dan liever bij CD4 gezien.wrote:Mijn haat aan dubstep word nu weer vergroot met 150%, why the f-ck vervangen ze de Hardtrance CD door zoiets?
Mijn haat aan dubstep kon niet groter worden dus dat is ook niet gebeurdwrote:Mijn haat aan dubstep word nu weer vergroot met 150%, why the f-ck vervangen ze de Hardtrance CD door zoiets?
Een dikke EENS!wrote:CD3
Maar de remix van MMA staat erop, dus dat maakt alles goedwrote:CD1 is nog erger dan verwacht... Geen The Shade.
wrote:Kvind die van promo lekker en een paar tracks van CD 4 maar voor de rest valt hij erg tegen
2x let it gowrote:2x let it go.. jammer, misschien cd 2+3 wel leuk .