Dan heb jij in een zomerslaap gedaan ofzo. Want cd2 is precies hetzelfde als cd1 van de Defqon NL album. Zelfs al meerdere keren gezegd in dit topicwrote:CD2 ook hoor, heel veel nieuwe nummertjes die ik nog nooit heb gehoord
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Frontliner - SAVE.EXIT.PLANET (Dock 45 Remix)
- 02Stana - Modernity
- 03Dustin Zahn - Stranger (To Stability) (Len Faki Podium Mix)
- 04Wildstylez - No Time To Waste (Pavelow Remix)
- 05Playboyz feat. Dark-E - Compounder
- 06Ruthless - Tik Tak
- 07Miss Djax & Human Recource - Stereo Destroyer
- 08Boris S - Final Destination
- 09Bioweapon - Move Your Body
- 10The Vision - Planet Earth
- 11Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
- 12Slim Shore - Scars
- 13JDX feat. Sarah Maria - Live The Moment
- 14Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
- 15Mindustries - Headrush
- 16The Outside Agency - Chaos Theory
- 17DJ Yves - You Belong To Me
- 18Pina D'Ambino - Up And Down
- 19The Viper & Endymion - My Music World
- 20Nitrogenetics - Mu-Sick
Source: com.au
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Ik denk dat hij dat sarcastisch bedoelde.wrote:Dan heb jij in een zomerslaap gedaan ofzo. Want cd2 is precies hetzelfde als cd1 van de Defqon NL album. Zelfs al meerdere keren gezegd in dit topicwrote:CD2 ook hoor, heel veel nieuwe nummertjes die ik nog nooit heb gehoord
Ik denk het nietwrote:Ik denk dat hij dat sarcastisch bedoelde.wrote:Dan heb jij in een zomerslaap gedaan ofzo. Want cd2 is precies hetzelfde als cd1 van de Defqon NL album. Zelfs al meerdere keren gezegd in dit topicwrote:CD2 ook hoor, heel veel nieuwe nummertjes die ik nog nooit heb gehoord
-
M
wrote::')wrote:wrote:Yes Live the moment en Jaydee staan er eindelijk op
die staan tog ook op de hardbass cd's
Hoe kom je daar nou bij?wrote:Ik denk dat hij dat sarcastisch bedoelde.wrote:Dan heb jij in een zomerslaap gedaan ofzo. Want cd2 is precies hetzelfde als cd1 van de Defqon NL album. Zelfs al meerdere keren gezegd in dit topicwrote:CD2 ook hoor, heel veel nieuwe nummertjes die ik nog nooit heb gehoord
-
SHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
Lame!
-
G
iddwrote:dat ik hier nog wat durf te typen.., haha
-
O
Wat zijn jullie allemaal toch een grapjassen... echt hilarisch!!! :')
Daarna hebben ze een 3CD uitgebracht zonder de Nik Fish CD. Dus gewoon de Nederlandse uitgave zonder de Hardcore CD.
Was alleen te koop tijdens het event bij de Merchandise stand.wrote:ot; ga deze toch niet kopen
Daarna hebben ze een 3CD uitgebracht zonder de Nik Fish CD. Dus gewoon de Nederlandse uitgave zonder de Hardcore CD.
Wat is dit nou weer voor kansloze BUMP. :')
Opperhoofd, ik vond de meeste reacties hier wel grappig eigenlijk.
-
D
vind de cd's erg tegenvallen
had meer verwacht
had meer verwacht
-
O
Intelligente reactie man!wrote:Wat is dit nou weer voor kansloze BUMP. :')
Dan ben je waarschijnlijk van hetzelfde lage niveau als Hidden Source.wrote:Opperhoofd, ik vond de meeste reacties hier wel grappig eigenlijk.
Vergeleken met de Australische versie van de Defqon.1 cd van 2009 zijn ze er wel al iets op vooruitgegaan.wrote:vind de cd's erg tegenvallen![]()
had meer verwacht
@Opperhoofd ben je altijd zo verschrikkelijk serieus?
Worden mensen wel beetje gek van je of niet dan?
Worden mensen wel beetje gek van je of niet dan?
Komt rechtstreeks van Geenstijl af aan je comments te lezen :')
Wat een onzinwrote:Dan ben je waarschijnlijk van hetzelfde lage niveau als Hidden Source.wrote:Opperhoofd, ik vond de meeste reacties hier wel grappig eigenlijk.
Nee, rechtstreeks van LSDBwrote:Komt rechtstreeks van Geenstijl af aan je comments te lezen :')
is deze cdbox niet gewoon bedoelt voor de Australische markt?
want zo ja, wat zit iedereen dan te zeiken dat hij op de nederlandse defqon lijkt, dit is helemaal niet voor ons bedoelt :')
want zo ja, wat zit iedereen dan te zeiken dat hij op de nederlandse defqon lijkt, dit is helemaal niet voor ons bedoelt :')
-
H
- 2 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
Hoi, ik ben al heel lang op zoek naar deze cd, heb al gehoord via q-dance Australia maar die hebben dat daar niet meer, soms iemand die weet waar ik die kan vinden, of zelf wegdoet. Laat maar wetenà
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
De nederlandse cd is hetzelfde, op CD 1 na dan. Vind je die zo bijzonder?wrote:Hoi, ik ben al heel lang op zoek naar deze cd, heb al gehoord via q-dance Australia maar die hebben dat daar niet meer, soms iemand die weet waar ik die kan vinden, of zelf wegdoet. Laat maar wetenà
-
H
- 2 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
Heeft er iemand deze cd? en wil die weg doen voor mooie prijs?
-
T
Wat een bout cd
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Heerlijkheid als ik nu opnieuw de tracklist zie 
-
THardtraxxer
- 290 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Vrij veel (voor mij) onbekende tracks, leuk!