HS Released Compilation 12 tracks

Defqon.1 2011 Live digipack [DVD/Bluray/CD]

Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025 16,532 postssince 2009
roberttt wrote:Weet nog dat wij er weg gingen omdat er geen sfeer was, volgens mij was jij daar bij ? :huh:
Was dat niet bij The Playah? Ik kan me namelijk herinneren dat Endymion voor mij persoonlijk op een goed moment kwam, omdat ik toen in de 'hogere sferen' terecht kwam :P
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020 1,335 postssince 2010
Dvd/BlueRay binnen!!
blauwe tasje hier.

Net ff opgezet en ziet er cool uit :D
Hardtraxxer
last seen Dec 2023 556 postssince 2009
Eindelijk binnen! :thumbsup: Ben zeer benieuwd! Vooral hoe ze hebben geprobeerd de sfeer erin te krijgen ondanks het vieze regenweer toen! (wat mij overigens totaal niet boeide, gewoon gaan met die banaan ^^ ). Gelukkig heb ik vandaag vrij, dat wordt nu heerlijk herinneringen opdoen :$

Blauw tasje hier! :corn:
D
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2011 26 postssince 2010
1. Wildstylez - Shadow (Digital Age Intro Mix) :love: :woot: :love: :love:
de eerste keer toen ik hem hoorde op #DQ11 kreeg ik al kippenvel nu al helemaal als ik me vol hard zet :D (L) :love:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020 8,220 postssince 2009
Iemand moet hem even op youtube gooien :D
G
Hardtraxxer
last seen Apr 2012 552 postssince 2011
p-stylez wrote:Iemand moet hem even op youtube gooien :D
Staat er allang op!
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2015 1,054 postssince 2010
Defqon.1 2011 Live digipack [DVD/Bluray/CD]

Leuk pakketje, morgen kijken :)
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025 10,235 postssince 2009
Ziet er wel leuk uit, i kga 'm ook maar 's aanschaffen volgende week ofzo
Artist
last seen May 2026 6,117 postssince 2010
Mixwerk :cry: :cry:
Donateur
last seen Sep 2014 17,095 postssince 2010
G1LL wrote:Ziet er wel leuk uit, i kga 'm ook maar 's aanschaffen volgende week ofzo
is zo duuuuuuuuuuuurrrr aangezien je maar 1 keer bekijkt en het feest ook al zo duuuuuuuuuuuuuur was.

Ik sta er overigens wel op, bij Purple :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2015 1,054 postssince 2010
roberttt wrote:
G1LL wrote:Ziet er wel leuk uit, i kga 'm ook maar 's aanschaffen volgende week ofzo
is zo duuuuuuuuuuuurrrr aangezien je maar 1 keer bekijkt en het feest ook al zo duuuuuuuuuuuuuur was.

Voor mij is het gewoon een collectors item, kijk hem één keer en dan voor defqon komend jaar waarschijnlijk nog wel een keer. Heb de dvd/bluray vanaf 2005 thuis liggen, zelfde geldt voor decibel. Gewoon leuk om te hebben.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026 5,255 postssince 2011
styl0w wrote:
roberttt wrote:

Voor mij is het gewoon een collectors item, kijk hem één keer en dan voor defqon komend jaar waarschijnlijk nog wel een keer. Heb de dvd/bluray vanaf 2005 thuis liggen, zelfde geldt voor decibel. Gewoon leuk om te hebben.
Dat dus! :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025 1,537 postssince 2010
ze hadden wel ietsjes meer van andere stages mogen laten zien :P
Hardtraxxer
last seen Dec 2023 556 postssince 2009
NaarDeQlote wrote:ze hadden wel ietsjes meer van andere stages mogen laten zien :P
Nogal ja :/ Dramatisch hoe ze de andere stages in beeld hebben gebracht! Lijkt wel met het jaar minder te worden. Vooral de blue, wat naar mijn mening toch echt het vetste was op Defqon wordt gewoon geen aandacht aan besteed :thumbdown: Waardeloos.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017 7,220 postssince 2010
Heerlijk knip en plakwerk ook. Waverider - Be as One op de Purple :') Kan me niet voorstellen dat die daar is gedraait mja
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014 2,817 postssince 2008
p-stylez wrote:Iemand moet hem even op youtube gooien :D
View on YouTube
Wie is eigelijk de hardtraxxer op 0:45:15? :$
Diageo wrote:
NaarDeQlote wrote:ze hadden wel ietsjes meer van andere stages mogen laten zien :P
Nogal ja :/ Dramatisch hoe ze de andere stages in beeld hebben gebracht! Lijkt wel met het jaar minder te worden. Vooral de blue, wat naar mijn mening toch echt het vetste was op Defqon wordt gewoon geen aandacht aan besteed :thumbdown: Waardeloos.
Het is eigelijk Defqon 1. Festival Mainstage DVD 2011
Hardtraxxer
last seen Jun 2016 660 postssince 2010
Die man heeft wel liggen knippen, zie ik in de comments. Ik moet hem nog kijken misschien dat de blue whatever toch op de dvd staat!!
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026 29,098 postssince 2011
Ik sta er ook op zo'n 5/6 keer bij the prophet. precies op 1:00:00 die knuppels met de 2 bordjes en dan de linker :P

Die hardcore plaat na big boys don't cry is ook echt master. De plaat voor de grey stage.

Vind het wel lame datj e bij de silver de mensen in hoog tempo ziet bewegen en dat ze dan in de dvd zelf een plaat van N-Vitral erin gooien die behoorlijk traag is. En bij Ophidian staat Ran-D gewoon naast hem ja haha.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023 10,779 postssince 2009
They're Human VIP Easter Egg Edit onder Ophidian. :lol: Beetje vaag dat ze die gekozen hebben.
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Dakpan wrote:They're Human VIP Easter Egg Edit onder Ophidian. :lol: Beetje vaag dat ze die gekozen hebben.
Hahaha die vind ik zo kicke.
J
Hardtraxxer
last seen Mar 2013 107 postssince 2011
lekker deeveedeetje! heb m ook gekeken, en leuke bonusdisc van wildstylez! welcome to the digital age
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago 5,541 postssince 2009
J_r_nn wrote:lekker deeveedeetje! heb m ook gekeken, en leuke bonusdisc van wildstylez! welcome to the digital age
DVD is zeker niet verkeerd, alleen bv heel veel aandacht voor Black maar heel weinig voor Blue & Purple.
Blue en Purple was gewoon samengevat, terwijl bv bij Black per artiest werd aangegeven..
En dan B-Front ik had al verwacht dat geen 'rauwer' plaat op de dvd stond.
W
last seen Mar 2012 2 postssince 2011
:yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 14,530 postssince 2010
werup wrote::yay:
Ehummmmm, bump met de rede? :P
Hardtraxx Crew
last seen 46 minutes ago 30,644 postssince 2010
patrickjeb wrote:
werup wrote::yay:
Ehummmmm, bump met de rede? :P
Zou een download-link moeten verschijnen denk ik.

Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 46 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago