Daar gaan we..

Waar gaan we heen?wrote:Daar gaan we..![]()
![]()
Waar gaan we heen?wrote:Daar gaan we..![]()
![]()
raar, vorige pagina zei je nog wat anderswrote:Jammer dat deze 13 in een dozijn meuk op theracords word uitgebracht..
wrote:Kijk dit vind ik nou de eerste echte "thera achtige kicks" die ik vet vind. Zit ook echt kracht achter verder, beukt lekker door. Ja hier kan ik me prima mee vermaken
wrote:raar, vorige pagina zei je nog wat anderswrote:Jammer dat deze 13 in een dozijn meuk op theracords word uitgebracht..![]()
wrote:Kijk dit vind ik nou de eerste echte "thera achtige kicks" die ik vet vind. Zit ook echt kracht achter verder, beukt lekker door. Ja hier kan ik me prima mee vermaken
Tja.. meer dan VOEDOE is er niet van te maken met een woord als 'Voodoo'wrote:Die stem is vooral erg beroerd.
VOEDOE.
Hij was op z'n teentjes getrapt door de reactie van Lyst bij Aeros - Wonderlandwrote:raar, vorige pagina zei je nog wat anderswrote:Jammer dat deze 13 in een dozijn meuk op theracords word uitgebracht..![]()
wrote:Tja.. meer dan VOEDOE is er niet van te maken met een woord als 'Voodoo'wrote:Die stem is vooral erg beroerd.
VOEDOE.
Het komt van een Amerikaanse rapper, denk niet dat hij veel beter kan dan ditwrote:Je kunt tenminste nog enigszins proberen om het fatsoenlijk te laten klinken.
Het klinkt nu als steenkolenengels.
Ik vind het gewoon goed klinken, anders had ik het niet gebruiktwrote:Haha, ok, opmerkelijk. Vind je het zelf niet als steenkolenengels klinken?
wrote:Ik vind het gewoon goed klinken, anders had ik het niet gebruiktwrote:Haha, ok, opmerkelijk. Vind je het zelf niet als steenkolenengels klinken?
Misschien dat wij een andere idee hebben van steenkolenengels?
View on YouTube
Gast.. hoe wil je het woord anders uitspreken?wrote:Haha, ok, opmerkelijk. Vind je het zelf niet als steenkolenengels klinken?
hahahaha, waarom ken ik dat filmpje nietwrote:Ik vind het gewoon goed klinken, anders had ik het niet gebruiktwrote:Haha, ok, opmerkelijk. Vind je het zelf niet als steenkolenengels klinken?
View on YouTube
Gewoon fatsoenlijk. Gast.wrote:Gast.. hoe wil je het woord anders uitspreken?wrote:Haha, ok, opmerkelijk. Vind je het zelf niet als steenkolenengels klinken?
Hahahahahawrote:Ik vind het gewoon goed klinken, anders had ik het niet gebruiktwrote:Haha, ok, opmerkelijk. Vind je het zelf niet als steenkolenengels klinken?
View on YouTube