Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Cover: Deetox - Pizza Song (Defqon.1 mission)
HS Unreleased Single

Deetox - Pizza Song (Defqon.1 mission)

1. Pizza Song (Defqon.1 mission)YouTube
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Artiest: Deetox

Track(s): Pizza Song

Sample/video:
View on YouTube
Bron: YT
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Was de laatste tijd meer fan van Deetox, maar hierdoor moest ik wel even achter m'n oren krabben. Wat klonk dit ongelofelijk slecht daar in de Hangar. :sick:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ja idd gvd zeg, wat was dit tenenkrommend slecht. Ook extra de muziek stil leggen en iedereen laten geloven van 'hier komt iets vets' :/
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Mag toch aannemen dat ze deze track al eerder heeft gemaakt voor XQ Holland..
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Dit is/was echt het slechtste wat ik in tijden heb gehoord :lol:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Mr Lellebel wrote:Dit is/was echt het slechtste wat ik in tijden heb gehoord :lol:
Deze gemist??
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Zij heeft toch helemaal niet op defqon gedraaid ?
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Oké :/ Dit is hopelijk vooral grappig bedoeld...
Nuracore wrote:Zij heeft toch helemaal niet op defqon gedraaid ?
Nee klopt inderdaad, maar ze had wel een 'missie' gekregen in de veronderstelling dat ze er wel zou optreden natuurlijk. In dit geval had ze het mooi in het mapje kunnen laten zitten.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
ULTIMO wrote:
Mr Lellebel wrote:Dit is/was echt het slechtste wat ik in tijden heb gehoord :lol:
Deze gemist??
Ik durf niet :(
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
simon10pont wrote:Oké :/ Dit is hopelijk vooral grappig bedoeld...
Nuracore wrote:Zij heeft toch helemaal niet op defqon gedraaid ?
Nee klopt inderdaad, maar ze had wel een 'missie' gekregen in de veronderstelling dat ze er wel zou optreden natuurlijk. In dit geval had ze het mooi in het mapje kunnen laten zitten.
Was absoluut niet grappig bedoeld maar op het filmpje zag ik alleen deetox pizza song en gek genoeg dacht ik dat ik aan het eind @ Defqon zag. Heb hem nu bekeken en zie nu de volledige titel
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Simon reageert ook niet op jou maar op de track, Nura.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Grappig bedoelt ofniet, kan je toch nog iets anders verzinnen. Hier heeft toch niemand wat aan?
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Jonas wrote:Grappig bedoelt ofniet, kan je toch nog iets anders verzinnen. Hier heeft toch niemand wat aan?
Eens, maar weet iemand nog wat de missie van Deetox was of is die nooit naar buiten gekomen?
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Rowanyt1309 wrote:
Jonas wrote:Grappig bedoelt ofniet, kan je toch nog iets anders verzinnen. Hier heeft toch niemand wat aan?
Eens, maar weet iemand nog wat de missie van Deetox was of is die nooit naar buiten gekomen?
7. Deetox, BLUE zaterdag: ‘Maak en draai een bootleg van je favoriete guilty pleasure track’
http://www.hardnews.nl/q-dance-geeft-sp ... -defqon-1/

Komen ook vaak foto's van haar op insta voorbij dat ze pizza eet vandaar

Deetox - Pizza Song (Defqon.1 mission)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Een blondje bestelt een pizza. Wanneer de ober vraagt of hij de pizza in zes of in twaalf stukken moet snijden, antwoordt het blondje: "In zes stukken alstublieft. Twaalf stukken kan ik nooit op."
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
TiMOTHYb wrote:Een blondje bestelt een pizza. Wanneer de ober vraagt of hij de pizza in zes of in twaalf stukken moet snijden, antwoordt het blondje: "In zes stukken alstublieft. Twaalf stukken kan ik nooit op."
Dit is legit.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
TiMOTHYb wrote:Een blondje bestelt een pizza. Wanneer de ober vraagt of hij de pizza in zes of in twaalf stukken moet snijden, antwoordt het blondje: "In zes stukken alstublieft. Twaalf stukken kan ik nooit op."
Wel leuk opzich.
6.5/10
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Het hele opzet begreep ik wel van die pizza. Maar ik bedoel, die melodie die ze gebruikt... Kom op, net of je op een of andere carnavalparty bent. Dit maak je toch niet om op Q-Dance feesten te draaien, en al zeker niet in de hangar. Dat vind ik althans.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Hier moet je gewoon met een knipoog naar luisteren xd. Je staat op een feest/festival voor het plezier. Als zelfs 1 z'n plaatje dan al niet meer kan. Een beetje luchtigheid moet ook kunnen imo.

Over de plaat zelf: Tja niks bijzonders qua productie niveau, maar kan zoiets op een feest prima waarderen :beer:.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Svbtwee wrote:Hier moet je gewoon met een knipoog naar luisteren xd. Je staat op een feest/festival voor het plezier. Als zelfs 1 z'n plaatje dan al niet meer kan. Een beetje luchtigheid moet ook kunnen imo.

Over de plaat zelf: Tja niks bijzonders qua productie niveau, maar kan zoiets op een feest prima waarderen :beer:.
Heerlijk om altijd die positiviteit te lezen! (L)
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik werd hier anders op Q-Base direct depri van en kwam in een khole daardoor en heb daar 6 uur in gezeten thanks deetox bye
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ik zou er spontaan honger van krijgen zelfs al had ik gebruikt. Pizza ofzeau.
R
Hardtraxxer
130 posts member since 2014
last seen Feb 2024
Deze ging best lekker opzich, vond helemaal mooi :whistle:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Ajoh dit moet je ook niet serieus nemen, is toch lache dat ze tenminste de moeite neemt om wat met dr defqon missie te doen. Zat artiesten die niks hebben gedaan ermee
Artiest
557 posts member since 2010
Zoals al benoemd: Deze track was inderdaad bedoeld voor de DQ1 challenge. Op het moment van mijn ongeluk was ik met deze track bezig en daardoor vond ik het belangrijk om hem alsnog te draaien. Het geluid is stil gelegd om bovenstaande uit te leggen en gelukkig heeft het merendeel dat begrepen en positief op gereageerd :thumbsup:

Dat de track 'fout' is, tsjah dat was de challenge ;)