Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

Deetox - Headknocker / Here I Come (Dj Thera Remix) (THER-143)

Label
Theracords
Catalogue number
THER-143
  1. HeadknockerYouTube
  2. Here I Come (Dj Thera Remix)YouTube
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Deetox - Headknocker / Here I Come (Dj Thera Remix) (THER-143)

Label: Theracords
WEB release: 18/02/2015

Tracks:
1. Deetox - Headknocker
2. Deetox - Here I Come (Dj Thera Remix)

Samples:
View on YouTube
View on YouTube

Bron: Theracords
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Vind headknocker heel vet!
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Headknocker klinkt erg goed. :D
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
De midintro van Headknocker vind ik erg standaard met het screech/kick patroon. De eerste climax en de opbouw ernaartoe is daarentegen weer heerlijk. ^^ Tweede climax is dan wel weer een anti, die prima klinkt, maar een tweede melodieuze climax was ook wel vet geweest.
De remix van Here I Come vind ik erg vet, geslaagde remix! :D

Had trouwens wel verwacht dat er misschien wat meer platen op deze EP zouden verschijnen aangezien Deetox zoveel nieuws geproduceerd heeft.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Headknocker is Street Movement 2.0, beetje meh gevoel krijg ik van. Here I Come remix vind ik ook aan de saaie kant. Ik sla deze maar over.
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
pim0412 wrote:Had trouwens wel verwacht dat er misschien wat meer platen op deze EP zouden verschijnen aangezien Deetox zoveel nieuws geproduceerd heeft.
Is heel misschien nog mogelijk, maar van deze platen weet ik zeker dat ze erop komen.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 21 hours ago
View on SoundCloud
Last edited by MelvinFR on 23 Jan 2015 00:50, edited 1 time in total.
Artiest
557 posts member since 2010
Magnetron wrote:
pim0412 wrote:Had trouwens wel verwacht dat er misschien wat meer platen op deze EP zouden verschijnen aangezien Deetox zoveel nieuws geproduceerd heeft.
Is heel misschien nog mogelijk, maar van deze platen weet ik zeker dat ze erop komen.
Het wordt een 2 tracker :).. Ik heb zitten twijfelen om Bring The Riot erbij op te doen maar ik vond het iets te snel omdat die nog behoorlijk nieuw is.
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Apr 2018
Deetox wrote:
Magnetron wrote:
Het wordt een 2 tracker :).. Ik heb zitten twijfelen om Bring The Riot erbij op te doen maar ik vond het iets te snel omdat die nog behoorlijk nieuw is.
Heeft niet hoor. Gooi hem er maar bij :P
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Midintro van Headknocker doet me niet veel, vrij standaard. Break vind ik wel vet, kicks zijn me wel iets te hol en missen wat kracht, maar stoor me er verder niet aan. Eerste climax dik! Jammer dat er in de tweede climax ook niet nog wat mee gedaan wordt.

Remix van Here I Come bevat de drive die Thera altijd in z'n tracks weet te brengen, maar verder niet echt een plaat waar ik warm van word. Nergens wordt het echt speciaal, dus zal hem niet veel vaker opzetten denk ik.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
MelvinFR wrote:link
Je eigen upload van een FB rip labelen als "Official Preview" vind ik een beetje misleidend. Ook nogal overbodig om hier te posten.
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Headknocker is vet :D

Here I Come remix vind ik wat minder, doet me weinig.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 21 hours ago
PNXRMX wrote:Je eigen upload van een FB rip labelen als "Official Preview" vind ik een beetje misleidend.
Aangepast! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Beide heel vet :thumbsup:
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Vette platen hoor! Deetox is lekker bezig :thumbsup:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Headknocker heeft een fijne climax.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Vind beide platen erg dik. Headknocker doet me toch wel net wat meer dan de Here I Come remix, maar ook die is een genot om naar te luisteren. :thumbsup:
N
Is here i come remix niet een mashup van fatality(mid), rock the party en together(melo)? Holy shizzles wat hebben die veel van elkaar weg.

Best leuk verder hoor maar pfoe!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Headknocker is baas, Here I Come vind ik helaas niks.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxxer
271 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Here I Come Remix (L)
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Kicks in Headknocker zijn een dikke prima! Ik vind alleen de melodie saai, dus de break en climax heb ik niet zoveel mee.
Nazale wrote:Is here i come remix niet een mashup van fatality(mid), rock the party en together(melo)? Holy shizzles wat hebben die veel van elkaar weg.
Hier ben ik het zeker mee eens. Het is wel een dikke plaat, maar klinkt teveel naar een mengelmoes van meerdere tracks :$ :D
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Vind alleen de eerste climax van Headknocker en de breaks leuk. Rest is me te saai en slap.

Nazale wrote:Is here i come remix niet een mashup van fatality(mid), rock the party en together(melo)? Holy shizzles wat hebben die veel van elkaar weg.

Best leuk verder hoor maar pfoe!
Ja die melodie is echt Rock the party en Together ja. echt 95% hetzelfde. Ik zet die platen veel liever op.
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Dat screech-achtige geluid bij Here I Come er elke keer doorheen vind ik echt heerlijk, melodie is ook prima en de kicks zijn gewoon goed :D
Headknocker, eerste climax is echt heerlijk met de kicks in combinatie met die melodie :loving: vind het persoonlijk jammer dat die screeches er in de tweede climax bij komen
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Headknocker al meerdere keren aangezet. Moest even goed nadenken, maar vind de 2e mid-intro erg lijken op die van Ran-D - I Am Legion

Desalniettemin hele vette track!