Ditwrote:ZO DAN! Sounddesign begint ook ergens op te lijken, iets wat ik in de vorige tracks van Deetox vaak miste.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- TriggerYouTube
- Deetox & Warface - ErraticYouTube
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Geen fan van de vocals de rest is super 
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 11 days ago
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Lekker 
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Moved! CatID is bekend.
Ik vind het maar een doffe, lelijke kick, en in het laag is ie ook een beetje vaag.
-
N
Wow Deetox is er ook niet op vooruit gegaan. Waar zijn die harde, strakke kicks van Still Here? Hier zit toch totaal geen drive in, in tegenstelling tot de oudere platen.
Nope niks voor mij dit. Klinkt gewoon veel te simpel. Kicks vind ik ook niet echt goed gelukt, vocals zijn jammer en voor de rest een beetje random screeches, nee dank u.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ben het hier eigenlijk wel mee eens, helaas.wrote:Nope niks voor mij dit. Klinkt gewoon veel te simpel. Kicks vind ik ook niet echt goed gelukt, vocals zijn jammer en voor de rest een beetje random screeches, nee dank u.
-
I
De kicks van deetox werden al minder en nu vind ik ze ook vrij lelijk. Haalt veel kracht weg uit de track! Verder ben ik ook geen fan van die mc nolz vocalen, verre van zelfs.
Ik zou graag vollere kicks willen en andere (of geen) vocalen, dan denk ik dat het best een dikke track kan zijn
Ik zou graag vollere kicks willen en andere (of geen) vocalen, dan denk ik dat het best een dikke track kan zijn
Last edited by IvoWII on 20 Dec 2013 20:24, edited 1 time in total.
De vocals vind ik nog wel leuk, maar ik had liever lekkere diepe dreunkicks gehoord 
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Melodie is geniaal. kicks zijn idd niet al te best helaas, maar live doet dit plaatje het heel goed 
Ook mee eens, niet zulke fijne kicks, en bass ass pistolen vocals ala Crypis/MiM.. beetje jammer dit..wrote:Wow Deetox is er ook niet op vooruit gegaan. Waar zijn die harde, strakke kicks van Still Here? Hier zit toch totaal geen drive in, in tegenstelling tot de oudere platen.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Vind de vocals eigenlijk wel gaaf, prima plaat ook live.
Ik vind m leuk
Ik vind m leuk
Mwah, pakt me niet echt, vind het meer klinken als een A2 track, (vooral in richting van G4H), beetje 13/12 raw.
Jammer
Jammer
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
wrote:Wow Deetox is er ook niet op vooruit gegaan. Waar zijn die harde, strakke kicks van Still Here? Hier zit toch totaal geen drive in, in tegenstelling tot de oudere platen.
-
JHardtraxxer
- 155 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Dreunt lekker door deze! 
Hmm, live leek het alsof die kicks veel meer kracht hadden, in de preview klinkt het niet echt goed, totaal geen punch. Op zich wel een fijne plaat maar ben bang dat hij gauw gaat vervelen.
Heb het ook niet zo op die vocals, en kicks vallen inderdaad een beetje tegen, maar die midintro is echt heel gaaf 
Hoezo komt Playtime hier niet bij? Vind Trigger weinig aan, tenenkrommende vocals en kicks liggen me ook niet.
Mee eens, deze plaat doet het hem niet voor mij.wrote:Wow Deetox is er ook niet op vooruit gegaan. Waar zijn die harde, strakke kicks van Still Here? Hier zit toch totaal geen drive in, in tegenstelling tot de oudere platen.