Vond hem eerst een beetje soft, maar de tweede climax maakt het goed. Mooi plaatje 
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Deetox & Delete - Unstoppable (BTR002)
- Label
- Bring The Riot
- Catalogue number
- BTR002
- 01Unstoppable (Edit)
- 02Unstoppable (Extended Mix)
Source: hardstyle.com
Ja dit is echt geweldig. Wat een heerlijke sound zit er in deze plaat Deetox 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Jezus, deze gisteren

Melodie, Sfeer, lyrics, Kicks alles hierin 
Poeeh, dit klinkt wel erg vet! 
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Zo in LQ klinkt het al als een geweldig vervolg op 'Alone'. 
Wat heb ik staan genieten gisteren, best wel verliefd geworden op de hele sfeer die in deze plaat zit 
Kippenvel toen deze zaterdag gedraaid werd zeg. Ontzettend vet hoe de sfeer is neergezet in deze plaat. 
Dit zou best de eerste Delete plaat kunnen worden die ik leuk vind. Goed bezig Deetox 
Ga eens weg van HT jij, iedereen hoort hier fan te zijn van Delete.wrote:Dit zou best de eerste Delete plaat kunnen worden die ik leuk vind. Goed bezig Deetox
Heel vette plaat! Zelfs beter dan Alone, en dacht echt niet dat dat kon!
wrote:Kippenvel toen deze zaterdag gedraaid werd zeg. Ontzettend vet hoe de sfeer is neergezet in deze plaat.
Schaapjewrote:Ga eens weg van HT jij, iedereen hoort hier fan te zijn van Delete.wrote:Dit zou best de eerste Delete plaat kunnen worden die ik leuk vind. Goed bezig Deetox
Klinkt heel dik idd, maar klinkt wel ongeveer voor 80% naar Deetox zo ver ik het kan horen, en dat is imo een goed iets.
Die tweede climax blijft ontzettend vet ! 
Prachtig moment ja!wrote:https://www.facebook.com/deletedj/videos/10155450699401484/
Kippenvel momentje hoor
Vraag me af of toen nog veel mensen de telefoon uit de hand hebben laten flikkeren bij de climax