allebei
metjes!!! 
Ik vin mooi
Volgende keer even uploaden naar een premium account
jawel hoor, gewoon accountje nemenwrote:Rapid Share files doen het niet meer.
Dat dus!wrote:Gister bij maatjes thuis die Prophecy edit gedraaid, daarna weet je gewoon niet meer wat je moet draaien zo hard dat die plaat is
welcome to the record shopwrote:Gister bij maatjes thuis die Prophecy edit gedraaid, daarna weet je gewoon niet meer wat je moet draaien zo hard dat die plaat is
wrote:Kick My Brainwrote:Gister bij maatjes thuis die Prophecy edit gedraaid, daarna weet je gewoon niet meer wat je moet draaien zo hard dat die plaat is
Holle kick? Heb zelden dikkere kicks gehoord, deze staat bij mij echt wel op nummer 2... (niks kan tippen aan de kick in de climax van The Greenhouse) hoewel dat een soortgelijke kick is.. maar wat gaat deze hard!!!wrote:Vind je dat écht, of loop je ons nou een beetje te foppen? :')wrote:HUMAN BOOTLEG!!!
Wat is DAT een vette track!
De Prophecy edit is wel écht vet, beetje jammer van die holle kick though..
Ik mag toch hopen dat je het hier alleen over de human bootleg hebt... als je die kick uit The Prophecy niet vet vind(de edit dan) dan mankeert er toch echt iets aan je orenwrote:Imo is Human hier gewoon voor bedoeld. Naar mijn mening een waardeloos nummer op zichzelf, maar past perfect in zo'n handjes in de lucht break
Als ze nou die kicks eens wat zouden verbeteren